Ge ersättning tillfälligt

Japp, det går inte alls.

Tråkigt :(

Nu är min son så gammal som 15 år men han delammade jag, jag fick aldrig så mycket mjölk att han blev mätt på den. Han hade aldrig problem med magen och jag tror att det beror på att vi blandade bröstmjölk med ersättningen samt en liten slatt olja.

Spara på allt extra du får ut och blanda det sedan när det behövs men det vore nog bra om ni redan nu försöker att ge ersättning så ni vet vilken som fungerar bäst och hur den lilla reagerar på ersättning.

Liknande trådar

Gravid - 1år Att alla har rätt att inte amma tror jag att vi kan vara överens om men när jag precis fått mitt första barn dök den här...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
12 458
Senast: WildWilma
·
Gravid - 1år ... här görs det inget annat än ammas stup i kvarten :D Nej men allvarligt... My är nu 5,5 månad gammal och har alltid varit en...
2
Svar
28
· Visningar
2 795
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Ja, ruriken beskriver ganska bra hur jag känner just nu. I lördags kom vi hem efter att ha varit på semester i sammanlagt en vecka...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 084
Senast: Stinaelin
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 624
Senast: YorkWann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka