Åh jag saknar också mina vanliga kläder... Nog för att jag även i vanliga fall brukar bo i mina mjukisbyxor, men det hade varit trevligt att kunna välja vilka jeans man vill och så. Jag köpte ett par gravidshorts i somras och har fått två par gravidjeans, annars har jag faktiskt inte investerat i nåt mer. Nu börjar även de vanliga långa linnena bli tighta så det är större T-shirts som gäller för det mesta.
Har också funderat på vad man ska klä sig i om man ska iväg... Är bjudna på julbord både 6e och 12e med jobbet, lite fundersam på vad jag ska ta på mig... Har en röd kjol som borde funka, men överdel vette tusan! Själva julen och nyår ska jag strejka och bara vara hemma. Nån annan som har "problem" med att trosorna snurrar sig i linningen? Sjukt störande!
Har också funderat på vad man ska klä sig i om man ska iväg... Är bjudna på julbord både 6e och 12e med jobbet, lite fundersam på vad jag ska ta på mig... Har en röd kjol som borde funka, men överdel vette tusan! Själva julen och nyår ska jag strejka och bara vara hemma. Nån annan som har "problem" med att trosorna snurrar sig i linningen? Sjukt störande!