Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!Aha
O grattis på födelsedagen
Grattis @Lazy Lady !
Har varit hos BM. Dessvärre hade blodtrycket gått upp till 120/100 så nu är jag hemma och äter/förbereder mig lite snabbt på en lång väntan på förlossningen som ville ha dit mig redan idag.
"Om de släpper hem dig kan du räkna med blodtryckskontroll varannan-var tredje dag framöver". Suck. Börjar påminna om förra graviditeten...
Samma här.Läste genom min Förlossningsberättelse i -15tråden och börjar våndas lite, 4 månader kvar bara
Minns att jag sa och tänkte 'aldrig mer'. Om jag då hade vetat att jag skulle göra om samma sak om ett år igen....
Men förhoppningsvis kanske denna förlossning känns enklare, det återstår att se
Det är nog havandeskapsförgiftning som är oron eftersom jag hade det i förra graviditeten. Tack för tummarna!Tack!
Är dom rädda att du ska föda för tidigt?.. Håller tummarna att allt går bra och att det lugnar ner sej
Apotek hjärtats, apotek kronans, libero, baby to be (apoteksgruppen), babyland.Kan väl börja på listan:
Baby boxar
Lazy Lady: Loyds apotek, babyproffsen, Pampers, och Apotekets.
Alla hittade via "gratis babyboxar" på nätet.
Grattis @Lazy Lady !
Har varit hos BM. Dessvärre hade blodtrycket gått upp till 120/100 så nu är jag hemma och äter/förbereder mig lite snabbt på en lång väntan på förlossningen som ville ha dit mig redan idag.
"Om de släpper hem dig kan du räkna med blodtryckskontroll varannan-var tredje dag framöver". Suck. Börjar påminna om förra graviditeten...
Vad ingick i boxen från babyproffsen?
Grattis @Lazy Lady !