Kanske lite OT, men jag förstår ingenting.Hej!
Jag arbetar vaken natt 21-07.15 och har 35 min med bil till jobbet.
Jag arbetar 3 nätter och är ledig 6 nätter på rullande schema.
Vi har 3 barn (11,6 och 5 år) och 1 ponny (inackorderad) sedan lånar vi 1 ponny som vi då mockar/packar Hö/fyller på vatten till varje dag.
När jag arbetar ( inte den dagen jag går på och inte den dagen jag går av) får våra ponnyer vila. Då gör vi bara stallsyslorna och kollar till ponnyerna.
Jag sover mellan 8-14.55 när jag arbetar.
Jag hämtar stora tösen i skolan 15.10 sen kör vi till stallet och är där 15.15. Så hinner vi fixa stallet tillsammans på 45 min innan de mindre barnen ska hämtas kl 16.00.
För oss funkar det bra.
När jag har lediga dagar på vardagarna brukar jag och minsta flickan köra till stallet och mocka redan när vi lämnat mellan tjejen i skolan kl 08.10.
Då går det snabbt sedan för stora tjejen om hon ska rida.
Du kommer hem från jobbet, lägger dig, sover, går upp och åker genast och hämtar barn, till stallet osv?
Ingen mat, inga toalettbesök, ingen personlig hygien överhuvudtaget? Ingenting tar liksom lite extratid för dig? Obs att jag inte antyder att du är otvättad! Jag oroar mig snarare för att du aldrig äter något.
Bara att vakna kl 14.55 och sedan ha hunnit köra en sträcka redan en kvart senare, är helt obegripligt för mig.