Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

D
Avel Eftersom har vi har väldigt många bra och duktiga bukare inom avels och hingst området och väldigt många som vill ha råd vilken hingst...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 514
Senast: Kewin2
·
H
Avel Såg att flyinge har fått in en massa nya hingstar för iår, vilka tycker ni ser lovande ut utav dem?
Svar
1
· Visningar
708
Senast: cameron
·
V
Avel his highness sonen hampton? vart finns han att få tag på?
Svar
6
· Visningar
1 191
Senast: kicket
·
T
Avel Finns det någon hemsida där halvblodhingstar presenteras, var de står på station och vad det kostar? Dom flesta rasföreningar för ponny...
Svar
3
· Visningar
929
Senast: ameo
·
1
  • Låst
Avel Jag har fått en förfrågan om att låna ut ett av mina ston till avel. Det har jag aldrig gjort förut och vill gärna ha råd och tips vad...
Svar
3
· Visningar
1 401
Senast: ameo
·
E
Avel Har hittat ett sto efter Lemon som jag vill låna och avla på. Det är långt ifrån klart dock, tänkte höra med er bland annat vad ni vet...
Svar
6
· Visningar
760
Senast: elof01
·
S
Avel Såg precis priset på att betäcka med Indoctro. Där försvann den drömmen. (inte för att han på något sätt är för dyr med tanke på vem...
Svar
5
· Visningar
1 030
Senast: EoG
·
S
Avel vet inte om denna har hamnat rätt här men isåfall få den flyttas jo, jag undrar lite om "min" ponny Physens stam, han är en welsh e...
Svar
5
· Visningar
964
Senast: Martenix
·
Avel Är det bara jag som tycker att det är undermåligt att i början på mars 2008 fortfarande ha kvar 2007 års priser och nyheter på...
Svar
9
· Visningar
1 063
Senast: Ramona
·
Avel Ja ha, nu står betäckningssäsongen runt hörnet! :banana: Har ett antal kandidater till mitt sto, men än är det lite tid kvar att...
Svar
6
· Visningar
942
Senast: lancelot
·
Avel Nu då så har jag nästan bestämt mig, så nu är det dags för ny hingstvalstråd ;). Stoet i fråga är en dam som själv gått 1,50...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 397
Senast: athena
·
Avel Hej! Har lite tråkigt såhär på kvällskvisten, så jag tänkte spåna lite med er vad ni tror skulle vara en passande hingst till detta...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: furioso
·
M
Avel Jag har ett sto som är 16 år som jag funderar på att betäcka nu i år eller nästa år, hon har ett föl 2000 redan. Men till min fråga...
Svar
17
· Visningar
1 340
Senast: Sockertoppen
·
Avel Tänkte satsa på ngn av de nya hingstarna....men de var väldigt dyra.... Jos Van De Dyke och Balougraph,är bägge dyra..... Vet ngn vad...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Camzan
·
Avel Vet inte inte det finns en tråd om detta, men jag hittade ingen så jag gör denna. Det är såhär, jag fick hem min D-ponnys pass för...
Svar
5
· Visningar
889
Senast: Ek3n
·
W
Avel Hur länge innan fölningen rider man, o hur snabbt kommer man igång efteråt igen?
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Whizzer
·
C
Avel Funderar skarpt på att betäcka mitt halvblodssto. Kollar hingstar på nätet men hittar inget som är perfekt, har kanske lite speciella...
Svar
9
· Visningar
1 027
Senast: CiccisMysan
·
Avel Ni med hingsterfarenhet. Om man har en snäll 15årig hingst som älskar fölungar.... kan man o vågar man att släppa in en eller ett par...
2
Svar
22
· Visningar
2 774
Senast: Nussikan
·
D
Avel Hur ser marknaden ut för arabhästar? Hur lätt är det att sälja ett arabföl och vad är det för typ utav kunder som är intresserade utav...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: kicket
·
Avel Vilka av dom nya hingstarna som vi sett i bruksprovet i veckan tycker ni ser mest intressant ut? Både hopp och dressyr. Motivera...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 518
Senast: ancan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka