Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Har funderat på att betäcka mitt sto. Men jag har ingen aning om hur jag finner vilken hingst som är lämplig. Det ä ju en djungel med...
Svar
10
· Visningar
1 270
Senast: Iddefixen
·
Avel Finns det? Med förslagsvis araber. Ngn som vet?
Svar
2
· Visningar
831
Senast: athena_arabians
·
G
Avel Mitt sto e. Gigolo 965 ue. Uttini, fick i somras "diagnosen" struppipning. Hon är inte den typiska modellen som får då hon är ganska...
Svar
15
· Visningar
3 575
Senast: Garagefynd
·
Avel Till att börja med, ja jag har sökt men hittar inget... Jag har ett sto som ska föla i juni, allt går jättebra och mammahäst mår...
Svar
10
· Visningar
1 778
Avel Min islandshäst är beräknad att föla den 15 maj. Hon har redan fått typ 3 gånger så stort juver som hon normalt har. Detta är hennes...
Svar
8
· Visningar
1 113
Senast: juvelen
·
O
  • Låst
Avel Ännu en hingst under observation pga dålig fertilitet.. Har detta diskuterats här? Hur tror ni stoägarna kommer att reagera?
Svar
1
· Visningar
899
Senast: ameo
·
I
Avel Den andra tråden började tappa tema en aning så vi kör på med en ny som förhoppningsvis raggar tag i nya människor som vill ansluta sig...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
13 590
Senast: Equilibrium
·
T
Avel Vill ha mer info om hingsten Carson Ask, vet att han nu tävlar med goda resultat men är mest intresserad av hans avkommor och hans...
2
Svar
34
· Visningar
4 857
Senast: Olympia
·
Avel Finns det någonstans rapporterat hur dräktighetsprocenten varit för de hingstar som godkändes i fjol? Alltså de som skall ha sin första...
Svar
4
· Visningar
1 074
Senast: Eastwick
·
H
Avel Har ett litet maffigt halvblodssto som jag kanske ska betäcka med en Welsh Cob-hingst. Hennes föl blir då partbreed, men om det stofölet...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: Helan
·
Avel Är det någon här som har en avkomma eller har dräktigt med denna hingst? Fördelar och nackdelar med denna hingst? Vilket typ av sto...
Svar
18
· Visningar
5 576
Senast: Informeras
·
Avel Någon som vet hans skada? Poäng han fick på bruks? Avkommer i andra länder? Vad liknar det? Jag vill veta allt :bow::bow:
Svar
18
· Visningar
1 781
Senast: fnurre
·
P
Avel Hej alla friesermänniskor! Finns det någon som kan hjälpa mig jämföra dessa hingstar, Melle och Darco? Jag har ett sto av den lite...
Svar
3
· Visningar
1 213
Senast: sassiball
·
V
Avel är det någon som vet vart danzas har tagit vägen, vart finns han att få tag på nu? är det någon som har avkommor efter honom, hur blev dom?
Svar
2
· Visningar
739
Senast: vemarjag
·
C
Avel Ville kolla med er här, om det är någon som vet vem som tillhandahåller sperman e. segerhingsten i dressyr ( KWPN ) Anjou e. Rousseau -...
Svar
6
· Visningar
692
Senast: clownen
·
O
Avel Hej alla där ute! Jag undrar om det är finns någon som har en bild på hingstarna Lenski 680, Hostrup 506, Magari 726, Jirlow768...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: asan
·
F
Avel Mitt sto fölade fredag kväll allt gick bra tills igår då stoet dog:( Behöver råd om att föda upp ett moderlöst föl.
3 4 5
Svar
95
· Visningar
11 200
Senast: Fibusen
·
  • Låst
Avel Klippt från Ridsports hemsida "Den 7-åriga danska avelshingsten Carson Ask (Equest Carnute - Caretino - Calypso I) har avlivats efter...
Svar
2
· Visningar
2 238
Senast: ameo
·
Avel hej hopp allihopa.. ja ska förhoppningsvis köpa/låna en varmblodshingst, den är gör fin och ja vill ha den i avel. är det någon som vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 421
Senast: Deathwish
·
S
Avel Är det någon som vet vart han tog vägen?? Sist jag vet var han hos Svante Johansson, sen vet jag inget mer för där verkar han ju inte...
Svar
2
· Visningar
1 092
Senast: stuteriluxn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka