Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
tack för svaret!
Fruktansvärt sorgligt. Om han ändå varit 27 i stället för 7! Det tråkigaste är att "systemet" kollapsade, det var alltså själva operationen/narkosen som han inte överlevde
Bara en liten fråga, om en hingst drabbas av ljumsbråck- får den fortfarande användas i avel i Sverige? Det får de ju inte vid pungbråck då det anses vara ärftligt..
Så otroligt sorgligt!! En fantastiskt fin hingst - han var den hetaste kandidaten till mitt sto i år
Då blir det till att tänka om - fryst är tyvärr inte ett alternativ till henne i år och dessutom vet man ju inte om det ens finns (men det får vi verkligen hoppas!)
tror ni att ljumskbråck kan vara ärftligt? Men jag kan oxå föreställa mig att ljumskbråck kan komma av felaktig och tuff belastning.Man skulle ju vilja veta vad C A fick det av.
Ljumskbråck är också ärftligt precis som navelbråck och pungbråck. Ibland är det inte många centimeter som skiljer om man ska kalla det ljumskbråck eller pungbråck.
Kläder & Bli fin Jag har för övrigt tights på jobbet själv! Ridleggings med ficka, yogatights med ficka. När jag verkar hovar åker dock arbetsbyxorna på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.