Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

R
Avel en fråga. ett fullblodssto som fölar nu i april, behöver hon extre kraftfoder, dagligen om hon ska då med fölet på bete i sommar...
Svar
8
· Visningar
1 140
Senast: aldente
·
H
Avel Någon börjat planera?
Svar
19
· Visningar
1 385
Senast: apocalypse
·
S
Avel Hej! Jag undrar vad ster och pref står för i de holländska hästarnas pass? Där står namn på hästen, levensnummer, sen kommer predikaat...
Svar
9
· Visningar
9 036
Senast: nillabjorn
·
Avel Spelar det någon roll? Vad har ni för erfarenheter? De flesta jag vet är faktiskt E: fullblod U: Halvblod men på något sätt får jag...
Svar
10
· Visningar
2 109
Senast: rebeckasff
·
E
Avel Nu finns det säkert sjuhundra liknande trådar men jag hittade ingen så jag kör! :rofl: Jag har i dagsläget en halvblodsvalack som jag...
Svar
1
· Visningar
656
Senast: kicket
·
Avel Vad vet ni om honom, mer än rent allmänt?
Svar
11
· Visningar
1 831
Senast: Michelle_ponny95
·
Avel Har sökt här ute, på nätet och på SCS har hittat lite info på hingstlistan, respektive hingsts hemsida, samt på exteriörtoppen mm.. Men...
Svar
12
· Visningar
1 857
Senast: _Sanna_
·
Avel Ja som rubriken lyder, kan ston brunsta under dräktigheten? Mitt sto var på fribetäckning i somras hos en hingst. (Ni minns henne...
2
Svar
31
· Visningar
3 030
Senast: Elma_vip
·
Avel Varför har denna hingst kvar sitt A om hingstar som Artist, Cairo mfl blivit sänkta eller satta på vänt? Eighty Eight Keys xx...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 326
Senast: tashinajess
·
Avel Kommer alla nya godkända alla finnas med i katalogen när den kommer ut? vill veta vad alla nygodkända kommer att kosta,vart de står...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: slira
·
E
Avel Vad tror ni om Don Romantic till en feminin, lågställd trofé-Ceylonavkomma? Vet ni om han ger stora avkommor? Vill ha en högställd och...
Svar
7
· Visningar
940
S
  • Låst
Avel Mitt sto är dräktigt med First Wish vilket känns lite tråkigt nu med tanke på att han tagits ur avel pga pipljud. Men jag undrar hur...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: ameo
·
Avel Tycker ni att härstamningen Stedinger - Silvio I - Ramiro är intressant? Hingsten är bara tre år opch har alltså inte gjort så...
Svar
7
· Visningar
1 058
Senast: Miaa
·
Avel Hade nån tråd i höstas men har inte kommit fram till så mkt ang hingstval till mitt sto i år. Så nu vill jag ha nya tankar och idéer...
2
Svar
22
· Visningar
2 857
Senast: rebeckasff
·
S
Avel Jag har nyligen köpt en femårig valack som kommer från frankrike. Han har endast svenska papper så vi vet inte ens vilken ras han är...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: sarah92
·
Avel Vilka hingstar finns det som har kanongalopp? Ge förslag. Helst inga med Sandro Hit eller Donnerhall i stammen..:angel:;)
Svar
6
· Visningar
1 091
G
Avel Har et dräktigt varmblodssto som inte har lyst på mat. Dom siste dagene har hun spist lite. Hun får 2 kg. groov 125 + 1 kg. oppblött...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: Bellini
·
Avel Finns det några halvblodshingstar godkända för avel med gulanlag? Isabell - cremello etc! Eller är det helt slut på sådana? Länka...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 595
Senast: Luchador
·
R
Avel Sökt på stam och stamtavla men hittar inget. Så jag frågar istället. Vet inte hur jag ska formulera mig så ni förstår, men provar...
Svar
3
· Visningar
793
Senast: Modett
·
W
Avel är det bara jag som reagerar på att reflection inte blev godkänd????
Svar
10
· Visningar
987
Senast: Olympia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka