Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hej jag skulle vilja höra vad ni har för tankar om vilken hingst jag ska använda på henne. Hon har en underbar gallopp men traven är...
2
Svar
24
· Visningar
2 516
Senast: Olympia
·
H
Avel Jag har kollat på Lambourghini till mitt sto, och på flera ställen sett att han gett avkommor med höga knälyft fram. Är detta något att...
Svar
4
· Visningar
1 043
Senast: Helan
·
H
Avel Jag undrar hur länge ett sto brukar stå på en station?
Svar
5
· Visningar
866
Senast: lil-sis
·
P
Avel någon som känner till mödernet?
Svar
7
· Visningar
1 629
·
S
Avel Har ett NF sto född - 84 e. Värends Pedro ee. Wotton Bracken Har hört att den här stammen ofta är väldigt "grov"? Mamman heter Chatty...
2
Svar
32
· Visningar
3 228
Senast: SantanaVII
·
T
Avel Vilka av connemarahingstarna godkändes i helgen?
2
Svar
38
· Visningar
3 169
Senast: diskho
·
Avel Finns det någon förening, ett förbund eller vad som där man kan fråga om "gamla" Trakehner i Polen? Stallet hade ett sto som jag är...
Svar
8
· Visningar
922
Senast: kem
·
Avel Jag har aldrig avlat men länge velat göra det. Nu har jag äntligen köpt ett sto som jag så småningom tänker betäcka. "Så småningom" är...
Svar
5
· Visningar
1 045
Senast: kopparberg
·
S
Avel Någon som vet ngn bra och fin skäckhingst som jag kan betecka mitt sto med, helst något åt dressyr hållet, men är öppen för det mesta...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: CillaW
·
S
Avel måste bara fråga... kan hästar ha en vit ål längs ryggraden?
Svar
15
· Visningar
2 579
Senast: swebec
·
Avel För er som tar enstaka/egna föl på era ston - alltså inte "uppfödare" i verklig mening... Hur mycket pengar räknar ni med att lägga ned...
2
Svar
20
· Visningar
1 841
Senast: lil-sis
·
Avel Hur är det med den, är den lika eller olika för olika stationer?
Svar
7
· Visningar
1 357
Senast: pepinopre
·
Avel Jag har ett sto som jag ska betäcka i vår, och börjar nu fundera på hingst. Hon är E: Colani UE: Donnerwetter EE: Calypso2. Hon är...
Svar
1
· Visningar
651
·
Avel Är det någon som vet något om ovanstånde hingst? Finns i Holland om jag inte har fel info. Har någon sett avkommor efter honom?
Svar
5
· Visningar
1 541
Senast: dobbis
·
C
Avel Någon som har avkommor e Prestige VDL, om han är tillgänglig 08 m.m. Vad han ger i storlek ´m.m.
Svar
3
· Visningar
884
V
Avel Undrar bara lite om denna sto stam. Var härstammar den ifrån och kommer det något känt från den?
Svar
4
· Visningar
1 178
Senast: ancan
·
  • Låst
Avel Hejsan alla där ute!:) Tittade in på hemsidan där Cairo står. Ojoj! Han är ju en MYCKET fin hingst!:love: Kan någon säga hur hans...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: ameo
·
G
Avel Jag undrar vad som hände med Tutanchamon 1079 efter 2005? Blev blixtförälskad i hingsten när jag såg honom på Starby och betäckte med...
Svar
7
· Visningar
2 131
·
Avel Vilka halvblods hingstar passar rent generellt tillsammans med fullblodsston?
2
Svar
22
· Visningar
1 721
Senast: KING88
·
Avel Efter att ha letat efter en bra nordsvensk utan resultat hittade jag hästen med stor H i en liten...finnhäst! Hon är född i norra...
Svar
18
· Visningar
5 413
Senast: Elea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka