Ekonomitråd!

Sv: Ekonomitråd!

10 veckor stod min. Billigare än att hålla på att köra fram och tillbaka. Hon ville inte brunsta. Tog 4 veckor och en PG spruta för att få igång den första. Jag är glad att jag började "tidigt".

Ingen idé att ta hem förrän hon var dräktig (nu tog jag hem ändå men det var bara för att jag tyckte att det skulle bli för sent att ta en brunst till. Åkte sen till en station närmare och gjorde UL på 16 och som tur var, var hon dräktig då. Och är fortfarande).

Liknande trådar

Hästhantering Jag har haft min häst sedan 2015 nu och vi kommer väldigt bra överens. Hon är väldigt ranghög och bestämd, visar tydligt missnöje men...
Svar
3
· Visningar
1 748
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
6 502
Senast: TinyWiny
·
Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen...
2
Svar
34
· Visningar
5 330
Senast: ginnies
·
Trav Hur seriöst anser ni att det är nuförtiden? Jag hade som dröm i yngre dagar att få köra lopp. Mitt första sommarjobb var i ett travstall...
Svar
15
· Visningar
3 064
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka