Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hejsan alla!. På min ridskola är det ett Svenskt Halvblod,Willmer(f.1990,Fux m.stjärn, e.Galloways Ue.Bayard) Willmer har , innan han...
2
Svar
28
· Visningar
2 160
Senast: ess
·
Avel Nu är jag där igen... Kan inte bestämma mig för hingst till mitt rejäla Kaliber sto. Har anmält henne till ASVH:s avelsrådgivning för...
2
Svar
21
· Visningar
2 675
Senast: QuickStar
·
Avel Undrar inte om jag hittat hingsten till mitt sto i år :love: Vilken hoppning och vilken galopp han har! Han är e. Calido I - Julio...
2
Svar
34
· Visningar
2 950
Senast: rubytoo
·
Q
Avel Det som bra hopphästar har heter scope och kan i hästsammahang översättas med räckvidd, kapacitet. Eftersom det verkar vara en utbredd...
Svar
9
· Visningar
2 678
Senast: corzette
·
N
Avel Jag har en häst efter Solitaire men hittar inget på honom. Allbreed fungerar ju inte så jag kan inte söka efter honom. Jag skulle...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: KickiH
·
Avel Funderar på o ta föl på min häst, o då vill jag ha en travare. (eftersom ja har en själv) Men vart hittar man hingstarna o framför allt...
Svar
5
· Visningar
845
Senast: Jempan
·
L
Avel Jag är inte så bra på detta med avel men jag skulle vilja ha tips på vad som är käckt att betecka mitt lilla sto med...hon är efter...
Svar
9
· Visningar
947
Senast: qsarmor
·
M
Avel Har en 3-åring som vi ska betäcka iår o som flera av er säkert vet så har jag haft en spec. hingst i åtanke i typ 2 år nu, o han...
Svar
9
· Visningar
986
·
S
Avel Hej! Jag har ett halvblodssto på foder e. Leuthen I-Cordon Bleu-Utrillo som jag skulle vilja betäcka, inte i år men eventuellt nästa...
Svar
19
· Visningar
2 361
Senast: prallan
·
Avel Jag har ett hoppsto med egna meriter som jag tänker betäcka i vår. Nu har Elmshorn seglat upp som ett hingstalternativ, och då undrar...
Svar
6
· Visningar
1 182
Senast: rebeckasff
·
O
Avel Hur är det med honom? Kommer han verka i avel under 2008?
Svar
8
· Visningar
1 833
Senast: Kariin__
·
Avel Jag behöver snabb hjälp med att hitta en bra hingst till mitt sto!! Köpte henne från Tyskland för ett år sedan och det har visat sig att...
2
Svar
21
· Visningar
2 029
Senast: dusty
·
P
Avel För tidigt?:o Jag sitter och funderar redan iaf! Hoppas några fler än jag;) Klickbara bilder Nea,e. As de Thurin Ue. Ramiro's...
16 17 18
Svar
357
· Visningar
36 433
Senast: Stall Olitten
·
Avel eventuellt skall mitt Eloge-sto gå in i avel ngt år nu pga skada,funderar naturligtvis hit och dit på vilken hingst det skall bli...
Svar
17
· Visningar
1 372
Senast: SeagirlM
·
Q
Avel Någon som som var nere i Herning och kollade i helgen och kan rapportera lite? Är nyfiken på hingstarna i allmänhet och flöjehingsten...
Svar
9
· Visningar
1 153
·
Avel Har ett russsto född -89 vid namn Madame Butterfly SE 30-89-2703 som är efter Fridhems Jonatan 401 undan Lilla Bella 2590.har fått ett...
2
Svar
30
· Visningar
2 537
Senast: ameo
·
P
Avel Jag har en fråga som jag hoppas någon kan svara på :) Jag har en hannoveranare med hannoveranar h:et på rumpan. Under det har han...
Svar
4
· Visningar
1 937
Senast: pinglan
·
G
Avel Vad tycker ni om den här fina unga hingsten Diabeu e:Clinton? Information finns på Stuteri Eklunda. Om man jämför med den oxå fina...
Svar
7
· Visningar
1 859
·
T
Avel Finns det någon här som har föl födda 2007 efter honom?
Svar
1
· Visningar
592
Senast: sunny_1009
·
T
Avel Har funderingar på att betäcka vårat arabsto. Stoet är 146 cm hög av lite ädlare typ. Bra exteriör och ett toppen temprament. Avlar i...
Svar
5
· Visningar
777
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden V