Sv: Russ

Visst går det att göra ridprov vid stambokföringen!
Det är alltid trevligt att se ponnystona ridna eller körda. :)

Inget svar på din fråga, men vill bara berätta att jag haft en häst vars pappa är helbror med ditt sto! Född 1990 (inte godkänd, det var en liten olycka :angel: ).

Juventus

Som någon tidigare skrev finns ju Elit premierade hingsten Juventus i Östergötland, (Mjölby). Jag har själv tre underbara russingar efter honom som både gott bra på travet, monté, extriört och som barnponnysar. De har alla tre kanonfint psyke, en är kvar som hingst och det går nog inte att hitta något snällare. Värd att åka och se.

//Hälsningar Cecilia

Det är skritt, trav och galopp i båda varven, och halt, allt efter bruksprovsdomarens anvisningar. Inga konstigheter alls.

Jodå, bruksprovet görs som extra tillägg, utöver exteriör visning vid hand.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har spårat upp en av mina ponnys som såldes av ekonomiska skäl för några år sedan. En ponny jag tyckte mycket om och planen...
Svar
14
· Visningar
2 395
Senast: Billy
·
Avel Sitter här och lurar på lite olika tankar om att avel. Jag säger inte att det jag tänker är rätt på något sätt utan mer egna funderingar...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
16 760
Senast: Estivuz
·
Avel Hej alla Bukafalare Hoppas några orkar vägleda mig i denna djungel av hingstar som finns att tillgå................... Har ett...
Svar
5
· Visningar
1 359
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka