Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Söker all info som finns om Egmont (Eldon-Emfasa) f. 1991 hos Michalow Polen. Jag tror han gått i galoppen i Polen och ev även Sverige...
Svar
5
· Visningar
1 589
Senast: Wildan
·
C
Avel jag var inne på asvhs blupsida och kollade... under "blup informationen" står det bla mankhöjd. hur räknas eller menas med detta?? på...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: QuickStar
·
G
  • Låst
Avel Mitt dräktiga sto narras! Hon borde föla om ca 2 veckor, men beter sig till och från som om det är dags redan nu. Slemhinnorna ändrar...
Svar
1
· Visningar
781
Senast: ameo
·
Avel hur får jag upp min bild på hästen? kan nån hjälpa mig? hur får man upp sin bild här?
Svar
3
· Visningar
758
Senast: Caress
·
Avel Vad ska jag göra med min kräsna lilla dam? Hon får ensilage pga att hon inte bör äta hö (hostar då). Varje vår brukar hon matstrejka -...
Svar
9
· Visningar
1 124
Senast: hejzan
·
P
Avel Står att han avlivades pga allvarlig kronisk sjukdom. Är det någon som vet mer?
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: crazy
·
T
Avel Jag har hört ryktesvägen att det inte är ovanligt att då hästhandlare åker ner till exv Tyskland kan "välja" vilken stam de ska ha på...
2
Svar
36
· Visningar
7 113
·
C
Avel Är det någon som sett Blue Hors Zack ( fd. Zagreb i KWPN) i verkligheten? Han var med i premieringen i Herning nu i år. Jag tänkte att...
Svar
6
· Visningar
1 215
Senast: clownen
·
Avel Vad vet ni om denna hingst? Vad har han för extriör poäng och gångartspoäng? Har sätt filmen som finns på Eklunda stuteri, han hoppar...
Svar
10
· Visningar
1 604
Senast: KateB
·
M
Avel Hejan! :) Är det någon som har bilder på Pentagon eller någon av hans avkommor? Skulle vara jättekul att få se lite bilder :love: :banana:
Svar
2
· Visningar
1 086
Senast: lakrits
·
T
Avel Har funderat att ta föl efter mitt 18-åriga arabsto:)hon är i fin kondition och i bra hull, men eftersom det i sånnafall blir första...
Svar
1
· Visningar
797
·
Avel Jag hade bestämt hingst till mitt Grannus sto efter att ha sett bruksprovet, Dee Jost van Dyke, när han sen kom in på hemsidan, såg jag...
Svar
8
· Visningar
1 540
Senast: Stall Olitten
·
V
Avel jag fick percis ett samtal av min pappa som är minst lika nyfiken som mig gällande min danska donnas maginehåll :D men då dök frågan...
Svar
8
· Visningar
9 814
Senast: maria_b
·
Avel Ja vad tror ni om det? Det är bestämt till 99% men vad tror ni? Hon är som sagt e :Feliciano-Robin Z-Nebraska-Iran. Bedömd med 78887...
2
Svar
29
· Visningar
2 766
Senast: Fenestra
·
Q
Avel Jag bara undrar ifall någon har erfarenheter (både positiva och negativa självklart) av avkommer till Quick Star (gick svårhoppning med...
Svar
10
· Visningar
1 351
Senast: poloplayer
·
Avel Rubriken låter säkert konstig men vi har huvudbry här hemma och jag vet inte vad jag ska tro nämligen.. Vårt sto var som sagt betäckt...
Svar
7
· Visningar
1 120
Senast: rebeckasff
·
S
Avel Har letat efter information om dessa hingstar. Vad de lämnade för avkommor. Dressyr, hoppning, diplom, gdk hingstar, mm. Allt av intresse.
Svar
17
· Visningar
1 858
Senast: Curtice
·
Avel Eller har vi inget sånt i sverige på halvbloden? Alltså begynnelsebokstaven på föl födda tex nu -08 Jag vet att bla holland har det..
Svar
12
· Visningar
1 090
Senast: rebeckasff
·
H
Avel Jag söker en hingst till mitt sto i år. Hingsten ska vara välbeprövad och ha gett mycket goda avkommor inom hoppning. Även ett elastiskt...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 934
Senast: Hingstval
·
L
Avel Hej!Fick hem en dvd från schockemöhle och tyckte direkt om Cornet`s Stern:rofl::rofl:.Han är nu nr 2 efter Empire som val till mitt...
Svar
19
· Visningar
1 417
Senast: Icca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Uppdateringstråd 31
  • Klippa hund