Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Har skrivit i hingstvalstråden men inte fått något svar så jag försöker genom att starta en egen, hoppas det är ok! - Nu är det så...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Bellini
·
Avel Skulle vilja ha förslag på hingstar som skulle passa detta sto: E: Marramas-Bacardi, ca 166 i mkh, bra skritt och galopp, hyfsad...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: kattis16
·
Avel :cry::cry: www.tidningenridsport.se
Svar
16
· Visningar
1 764
Senast: Cronis
·
A
Avel Hej, Finns det något särskilt ord för en svart häst annat än "svart häst"? Finns det i så fall liknande namn för andra färger?
Svar
5
· Visningar
17 910
Senast: Hippo
·
E
Avel Detta känns som en självklar sak men jag är inte säker, därför frågar jag.. Såklart :D Och så är jag säkert helt fel ute ang val av...
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Egonson
·
D
Avel Jag skriver den här tråden av ren nyfikenhet, bara så ni vet. Jag planerar inte att betäcka något av mina ston med någon billig hingst...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 819
Senast: Elshaya
·
E
Avel Hej! Vill inleda med att jag är glad för ALLA tips och råd jag kan få! :banana: Jag har ett Robin Z-Utrillo sto som jag ska...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: qsarmor
·
S
Avel Med tanke på att jag är rätt besviken på hingstarna som visades på bruksprovet så är det rent ut sagt skitkul att se listan på de nya...
2
Svar
27
· Visningar
3 770
Senast: clownen
·
Avel Har precis köpt en shettis med okänd härstamning, ca 93 cm hög. Hon har inga papper men är enligt vet omkring 14 år. På hennes juver...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: ameo
·
Avel Skulle vilja veta hur man får tag i information om rådgivande bedömningar, skulle vilja visa två ston men vet inte riktigt vart jag ska...
Svar
13
· Visningar
753
Senast: ancan
·
Avel Jag har funderat en hel del på det här med kallblodstravare och nordsvensk. I annonser kan det stå kallblodstravare, nordsvensk...
Svar
14
· Visningar
4 582
Senast: Pazuzu
·
H
Avel Kan en renrasig hafliger ha grå/silver man?
Svar
3
· Visningar
707
Senast: swebec
·
Avel Jag skall betäcka mitt fbl-sto nästa vår men vill gärna ha tips om vad som kan passa... Hon är väldigt ädel med kort rygg, mäter ca 165...
Svar
19
· Visningar
2 086
Senast: polly p
·
M
Avel Ska ha ett ponnysto som sällskap åt min hbl dam som ska betäckas Funderar allvarligt på att betäcka ponnystoet med Islandshingst själv...
Svar
19
· Visningar
2 911
Avel Vilket trevligt påkommande!:) http://http://www.tidningenridsport.se/ Varför har vi inget liknande här i landet? Iår valde...
Svar
9
· Visningar
1 106
Senast: ancan
·
L
Avel Har kollat runt efter ny häst ett tag, endast svenska halvblod. Men har nu förälskat mig i ett holländskt sto, som är 4 år och utan...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: ameo
·
A
Avel Hej, Heter det alfahingst och alfasto eller alfahane och alfahona när det gäller hästar?
Svar
2
· Visningar
1 096
Senast: Asteriks
·
N
Avel Finns det någon film på nätet tillgänglig på honom och i så fall vart? Han har en stam som borde passa till mitt sto men vill gärna se...
Svar
2
· Visningar
862
Senast: simplythetruth
·
K
Avel Hej! Någon som vet något om någon av dessa hingstar? Lägg gärna in bilder om ni har. Marduk Midas Maximus Albaner Manometer xx...
Svar
1
· Visningar
981
Senast: Görel
·
R
Avel Jag har precis köpt ett sto efter Lane Court. Vill veta allt om hingsten :-) Någon som har fakta?
Svar
10
· Visningar
1 905
Senast: ronjabus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka