Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

C
Avel Skulle ni våga använda er av en hingst på import där man bara får två doser att seminera med / brunst? (TAI) Jag har upptäckt att en...
Svar
19
· Visningar
1 426
Senast: clownen
·
Avel jag behöver hjälp. jag söker efter ett sv halvblod, en hingst. Jag vet att namnet börjar på gold men vet inte vad det slutar på. Typ...
Svar
7
· Visningar
1 102
Senast: Fille
·
K
Avel Hur vanligt är det att ponnyhingstar går tillsammans med sina ston och fribetäcker? Vilka gör det och är det att rekomendera? Hur...
Svar
17
· Visningar
1 795
Senast: Kirabell
·
Avel jag har nyligen köpt ett halblodssto på 16 år i år. hon har aldrig haft en skada och är superfin. hon har ett toppen lynne. så otroligt...
Svar
16
· Visningar
1 258
Senast: Caress
·
Avel Nu har jag skaffat ett fullblodssto att ha till avel, men skulle vilja ha lite mer info om hingstarna i hennes stam :) Hon är e...
Svar
19
· Visningar
2 532
Senast: MMCJ
·
L
Avel Eftersom min älskling inte blir såld så börjar jag lite smått att filura på om jag ska betäcka henne själv. Hon är e: Feliciano ue...
2
Svar
36
· Visningar
4 082
Senast: pastejja
·
Avel Mitt sto skadade sig i hagen igår så då var detta året till enda för tävling så nu får hon bli mamma. Sitter nu och kan inte komma på...
2
Svar
28
· Visningar
2 607
Senast: Laahra
·
  • Låst
Avel Hej!! Nu tjatar jag om Simsalabim igen. Är det någon som vet något om honom?? Tacksam för all info! Även om avkommor!!!!!;)
Svar
1
· Visningar
753
Senast: ameo
·
H
Avel Jag såg flera ganska fräcka Varmblods/fullblods hingstar med lite annorlunda färger, typ som Palomino och skäck fullblod. Och...
2
Svar
32
· Visningar
3 171
Senast: KickiH
·
L
Avel Ja är det nån som vet nått om skäckhingsten Bita Touch Dansk import. E: Royal Touch EE: Libero H. hade vart kul med mer info om...
Svar
8
· Visningar
1 645
Senast: Anita_k
·
Avel Någon som vet något om den här hingsten? Tittade lite på honom på Flyinges sida, och tyckte han kanske kunde vara intressant till min...
2
Svar
30
· Visningar
6 614
Senast: Picazzo
·
A
Avel Vart är han nu? Hur får man tag på honom? Hittar inte när jag googlar :confused: :o
Svar
11
· Visningar
1 169
Senast: Arsozah
·
Avel Jag har ett litet sto som jag planerar att betäcka. Jag blir jätteglad om ni 'experter' här på buke har lust att komma med förslag på...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 801
Senast: escade
·
Avel Är det någon som vet något om honom? Han verkar ju ha rätt bra stam för hoppning, men har nästan inte sett några avkommor efter honom...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 647
Senast: Bellini
·
N
Avel Jag har en 4 - årig stor häst av rasen KWPN, är det någon som vet vad man gör på 4 års testet samt 5- års testet och när de äger rum...
Svar
1
· Visningar
2 117
Senast: SeagirlM
·
Avel Sitter och kollar på lite släktingar till mina hästar. Ett av stona är ett elitsto då flera av avkommorna har gjort bra resultat på...
Svar
12
· Visningar
1 030
Senast: Thesen
·
K
Avel Har en 3-åring som skall gå 3-årstest och sedan betäckas i vår/sommar. Hon är efter Quite Easy. Mamman är e. Cortez och har själv hoppat...
Svar
2
· Visningar
986
Senast: slira
·
M
Avel Ja, jag funderar på att låna ut mitt sto till avel. Är det lätt att hitta någon om vill låna stoet då "låntagarna" betäcker och sedan...
Svar
7
· Visningar
1 138
Senast: Ljulius
·
F
Avel Läste i senaste Hästfocus om en kvinna som startat något som heter "Svenska Hästägares Organisation" vilket verkar väldigt intressant...
2
Svar
34
· Visningar
3 512
Senast: hastmad
·
M
Avel Om jag bara har ett stonamn, finns det någonstans jag kan leta upp hennes stam och familj? Allbreed fungerar inte. Detta sto är svenskt...
Svar
3
· Visningar
706
Senast: Miaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka