Inget blir som man tänkt sig.

Sv: Inget blir som man tänkt sig.

Vad tycker du om Patrick Kittels Floresco? Visserligen också e Florestan precis som Florencio-men Florestanblodet borde väl vara ganska intressant i kombination med Sandro Hit?

His Hihness hade säkert också varit mycket intressant till ditt sto-men det kanske är väldigt svårt att få loss någon dos från honom (eftersom han så tragiskt dog)? Hampton är kanske ett alternativ till honom-om än lite för ung kanske?

Finns det doser kvar efter HH? det skulle jag verkligen vilja ha.

Tack än en gång det här har varit väldigt intressant.
Kom jätte gärna med förslag.
Kollade Zandra i ASVH:s databas. Du får nog maila ner till kontoret och tala om att det står fel på hennes sida. Det står att hon är stamboksförd två år innan hon föddes :rofl:

Snacka om flyt med den betäckningen när Zandra blev till: stamboksförd och klar med 40 poäng, 167 cm hög och ett b, två år innan födseln! Jo ja tackar :bow:

Det var faktist lite roligt :D

Tror att det fanns lite begränsat kvar efter honom. Men ägarna håller nog hårt i det. Har man dock ett så pass bra sto som du och har råd är väl inget omöjligt ;)! Kolla med Cyllene här på Buke-hon borde veta!

Tror att det fanns lite begränsat kvar efter honom. Men ägarna håller nog hårt i det. Har man dock ett så pass bra sto som du och har råd är väl inget omöjligt ;)! Kolla med Cyllene här på Buke-hon borde veta!
Hon är inte hemma nu utan är nere i Prag tills på Söndag. Men hon har väl mobil...

Jag är lite rädd att det blir för maffigt med D blodet då jag vet att mamman är åt det grövre hållet. Vet inte hur starkt mormor nedärver men stoet är inte grovt. Fölet hon fick var inte grovt utan mycket ädelt.

Då skulle kanske De Noir vara ett bättre val än De Niro eftersom morfader är angloarab (Matcho). Jag vet att de har kvar fruset på His Highness men han kan knappast räknas som en förädlare.
Kanske du ska söka vidare på Florestanblod, jag har bara sett Floresco på bild så jag har tyvärr inte fått någon riktig uppfattning om honom.

Hon är inte hemma nu utan är nere i Prag tills på Söndag. Men hon har väl mobil...
Såg förresten att även hennes bror Santana Hit, var dubbeltalang på sitt treårstest då han fick 48 p som gångartstalang och 47 poäng som hopptalang.

Då skulle kanske De Noir vara ett bättre val än De Niro eftersom morfader är angloarab (Matcho). Jag vet att de har kvar fruset på His Highness men han kan knappast räknas som en förädlare.
Kanske du ska söka vidare på Florestanblod, jag har bara sett Floresco på bild så jag har tyvärr inte fått någon riktig uppfattning om honom.

Jag pratade med min station och hon sa att Floresco skulle vara i ropet. Jag har så svårt att välja. Hon ska semineras om 2 veckor då hon borde vara i brunst. Jag funderar på om det finns någon riktigt bra hingst med hälften fullblod.
Jag har alltid varit svag för D blodet då jag har haft ett sto efter Drem of glory. Men tänk om det blir en stor grov sak inte roligt men som du säger med så pass mycket fullblod i så kanske det inte är något problem.

Såg förresten att även hennes bror Santana Hit, var dubbeltalang på sitt treårstest då han fick 48 p som gångartstalang och 47 poäng som hopptalang.

Det är synd att han inte blev godkänd för sådan utstrålning han har. Kansk kan Zandra också hoppa men har inte ens löshoppat henne även fast jag köpte henne som föl. Jag tror jag har varit så instäld på att jag har köpt mig en dressyr häst så man har bara glömt av det.

Hej!Jag var på bruksprovet och blev väldigt försjust i bruksprovssegraren från tullstorp!Sen e jag en stor fan av Don Fredrico och Quaterback!!!

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 012
Avel Sitter och funderar på att ev betäcka mitt sto iår. Jag kan noll om avel och sitter väll mest just nu och läser på diverse hingstar och...
Svar
3
· Visningar
969
Senast: Freazer
·
Avel Jaha… Då börjar jag vackla på namn till fölet. Därav denna tråd, kanske är det fler som börjar fundera på namn nu. Mitt sto kommer...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 676
Senast: Freazer
·
Avel Vi har ett äldre sto som gett väldigt fina avkommor. Vi har sagt att stoet inte ska betäckas fler gånger med tanke på ålder. Efter...
Svar
1
· Visningar
1 131

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna
  • Småhunds ägare

Hästrelaterat

Tillbaka