Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Mitt sto kommer inte igång ordentligt i brunsten, det är lite 2 steg fram och 1 tillbaka som gäller, hon har blivit sprutad 4 gånger men...
2
Svar
24
· Visningar
2 070
Senast: TeamLundVer
·
Avel Hur tuffa är era småttingar? Min känns som om han vore en riktig liten ligist:devil: Vi "tränar" ca 10 min varje dag på att få ta på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 639
Senast: Lillsillen
·
F
Avel Hej! Fick idag reda på att min övervuxna shettis är dräktig. En tjuvbetäckning med en annan shettis hingst. Hon kommer alltså få fölet...
Svar
1
· Visningar
692
Senast: Masse
·
Avel Baloubet du Rouet & Jaguar Mail är "första hingstarna" som är tänkta till min 07:a när det är dags :love: :love: :love: Vill nu ha...
Svar
16
· Visningar
1 547
Avel Finns det någon som vet om det finns en lista med godkända welsh hingstar i sverige.. Gärna welsh cob?? tacskam för hjälp.
Svar
2
· Visningar
1 576
Senast: ZABA
·
Avel Min fölunge har börjat äta av mammas kraftfoder (Kraft Groov 125 och Kraft Sport). Det är inte så att hon bara smakar lite utan hon tar...
Svar
8
· Visningar
1 175
Senast: Bellini
·
Avel Hej! Mitt sto är dräktigt i dygn 19 nu. Hon ska få sin 3:e spruta i grundvaccinationen nu (hästinfluensa o stelkramp). Men det är väl...
Svar
7
· Visningar
953
Senast: Miaa
·
C
Avel Jag har precis gått och köpt mig ett ardennersto och har nu anmält denna ettåring till utställning. Jag läste att de ska ha bast(?) och...
2
Svar
30
· Visningar
3 867
Senast: kubina
·
M
Avel Jag tycker att det skulle vara intressant att veta vad era föl väger... Nu har man ju inte våg hemma men man kanske har vägt på...
Svar
2
· Visningar
6 342
Senast: Mitrolle
·
Avel Hej alla! Jag undrar om det går att få reda på varför en häst är avlivad? Har foskat lite om mitt avelsto bakgrund och hittat en...
Svar
5
· Visningar
808
Senast: Eldfuxen
·
A
  • Låst
Avel Intressant att höra din uppfättning: Kort fattet: Beskriva en God Häst.
Svar
6
· Visningar
799
Senast: ameo
·
S
Avel letar febrilt efter info om mascot, en ardennerhinst som ska finnas någonstans i närheten av mariestad. har letat som en tok, men jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 600
Senast: tinafinis
·
S
Avel Satt o funderade lite igår vad folk gör med sina dräktiga ston? Jag vet ju allt från ston som bara går i hagen till ston som rids o körs...
Svar
14
· Visningar
1 078
Senast: sassiball
·
A
Avel Vi har ett sto på 162cm efter Roderik - Marino som vi tänkt betäcka. Hon har inte någon speciellt utmärkande gång, & är ganska kort i...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: dusty
·
R
Avel Hur stor är chansen/risken att det skulle bli något om en ettåring hingst är på ett brunstigt sto? Ett sto i hagen har brunstat hela...
Svar
10
· Visningar
1 396
Senast: Red_Tee
·
Avel Jag söker med ljus och lykta bilder på Warrigall! Har ett sto efter honom men har aldrig lyckats se någon bild. (Jo, en svartvit...
Svar
6
· Visningar
1 208
Avel Vet inte om denna tråden skall vara i avel eller i avelsgnägg. Jag har ett dressyr sto som rör sig väldigt bra (tycker jag). Jag är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 567
Avel Litet sto = små föl, stora ston = stora föl. Hur tycker ni detta stämmer/inte stämmer... En människa i min närhet fortsätter hävda...
Svar
18
· Visningar
1 384
Senast: cirkus
·
Avel Jag har ju turen att ha fått ett välskapt SWB-föl, och nu kommer resten.. När: .. kommer räkningen från hingstägaren om att jag ska...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: Pooh
·
Avel Häromdagen åkte jag och sambon förbi en hage där det gick en mycket snygg häst(färgmässigt i alla fall) och han frågar mig "vad heter...
Svar
6
· Visningar
2 214
Senast: Mirraya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka