ardennerhingstar, VAR!!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare sinner
  • Startdatum Startdatum
Sv: ardennerhingstar, VAR!!

"kl"

Till alla: hemsidan för Sv.ardennerföreningen är under "uppbyggnad".
Så småning om kommer det att finnas en sida med hingstar och även en hingskatalog kommer.
Så ardenner vänner: ha tålamod.

Mvh kubina

Vet du hur man hittar info om en belgisk ardenner hingst som premierades i Danmark??

tack!!!!!
41p...det är ganska bra va?
kan inget om sånt här, men tänkte att man skulle se vilka chanser lillkillen har och han får fortsätta som just "kille" eller om det är lika bra att göra honom till en "det" med en gång...:angel:

Det bästa du kan göra är att visa din unghingst på tex sommarpremiering elller utställning för att få en bedömning på honom. Man kan också be en domare komma hem till dig mot betalning för att döma hingsten om man inte har lämpliga utställningar o dyl i närheten.Dessutom får man då ett snabbare besked.....

Häls Embla

På tal om hingstar snart e det hingstpremigering på grevagården å bollerup såg de anmälda hästarna på svenska hästavelsförbundet idag....:)

nån mer än jag som ska till grevagården å titta?

Varsågod!

Konstigt förresten att han står som brunskimmel, för på bilden ser han ju inte alls ut som en sådan?:confused:

Nä, de ser han inte ut som.
Så här bidde grannens bäbis..
tomas_f_lsing_1211641590_6412011.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 880
Senast: Lhas
·
Relationer Vet inte om detta är okej, om inte så ber jag om ursäkt. Men känner att jag måste försöka. (Har försökt leta runt här på forumet men...
2
Svar
26
· Visningar
2 998
Senast: Ramona
·
Avel Hejsan! Jag har letat och googlat överallt för att hitta info om min tyska häst. Men jag får inte fram något. Tänkte om det finns någon...
Svar
8
· Visningar
2 545
Senast: KickiH
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
35 159
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka