Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Vad tycker ni om honom? För jag vann en betäckning med honom förra året med min 08:a avkomma Aston martin E Corlensky G Ue Urbino :)...
2
Svar
30
· Visningar
3 518
Senast: Miaa
·
S
Avel Har börjat kolla lite smått på häst och har då stött på en rad hingstar som jag inte vet speciellt mycket om men som verkar vara ganska...
Svar
0
· Visningar
911
Senast: Swinger
·
Avel Funderar på att betäcka min ena tävlingshäst, då tiden inte räcker till för alla unghästar. Skulle behöva lite tips och inspiration på...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 703
T
Avel Jag har lite funderingar angående hur man kan räkna ut (se) avelsvärdet på ett sto. Hur gör man? Och hur läser man av blup? Jag förstår...
Svar
1
· Visningar
947
Senast: Görel
·
Avel Har i stort sett bestämt mig för att mitt sto ska föla ute, det borde inte vara några problem vädermässigt då hon är uträknad till...
Svar
14
· Visningar
2 554
Senast: Lantlolla
·
Avel Jag upptäckte att Itsabrahma är godkänd i Dansk Varmblodsavel. Det är väl en hingst som stått i Sverige, eller minns jag fel? Har han...
2
Svar
33
· Visningar
4 172
Senast: LiaLian
·
Avel Han ska stationeras på Gestüt Birkhof. http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=567545
Svar
9
· Visningar
1 735
Senast: bravur68
·
I
Avel Är det någon som vet vad Smashing Hit gör idag efter exporten ? var finns han? tävlas han? Avkommor i Sverige, hur blev de?
Svar
0
· Visningar
963
Senast: Ingrid
·
Avel :bow:Hej och välkomna:bow: Jag är hovmästare och ska visa er till era platser:D Kom kom, ni är säkert jättehungriga:rofl: Trevlig...
43 44 45
Svar
884
· Visningar
70 403
Senast: Eldfuxen
·
Avel Hur många slaskahästar finns det i Sverige? I världen?
Svar
12
· Visningar
2 948
Senast: em76
·
Avel Min väninna ska betäcka sitt hoppsto efter tävlingskarriären, troligtvis i vår. Flera starter med placeringar i 1.40/1.50 klasser...
2
Svar
34
· Visningar
5 697
Avel Jag har en valack född i oktober 2001 e.Bujak ue.Dolus, alltså en polsk import med polsk stam. Jag undrar om någon vet något om dessa...
Svar
18
· Visningar
2 010
Senast: Agrimonia
·
Avel Mitt sto ska betäckas till våren och jag har fastnat för De Noir som verkar förädla och som verkar bidra med fint temperament. Men...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
12 071
Senast: jennyjenny
·
B
Avel Såg att hingsten Ampère kommer att stå på Tullstorp! Det ska bli roligt att titta närmare på honom då det är hingstvisning 19-20/3!:)
2
Svar
25
· Visningar
3 810
Senast: pianissen
·
I
Avel Har blivit väldigt fascinerad av Dales ponnyn (ponnyälskare som jag är och på jakt efter ponnyer med stora gångarter) och upptäckt att...
Svar
18
· Visningar
7 855
Senast: Petunia
·
P
Avel Jag tänkte höra om det kommer att vara någon arabhästutställning i Kumla i år? Finns det förresten någon sida där alla kommande...
Svar
2
· Visningar
917
Senast: PineappleHeart
·
Avel Är det någon som kan berätta för mig hur man går tillväga för att visa hingst till ridponnyavel ? Har en Fullblodshingst 153 "hög" som...
Svar
0
· Visningar
867
Senast: Nanny
·
M
Avel Vem vet något om halvblodshingsten BRATIN?? Har honom som morfar på mitt sto. Skulle gärna vilja veta ngt om honom och gärna se en bild...
Svar
4
· Visningar
1 549
Senast: KickiH
·
Avel Jag har några frågor om P Marknes Grosso´s Erbe (e. Grosso Z-Parademarsch I). Ser att han är/var godkänd i Danmark med 8878 "krop", 76...
Svar
10
· Visningar
1 963
Senast: Cat_and_rat
·
L
Avel Är det någon som känner till denna häst? Är den avelsgodkänd? Erik S född 2002 e Cardento-Robin Z- Your Country xx. Tacksam för svar.
Svar
1
· Visningar
1 075
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka