Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel http://www.eurodressage.com/equestrian/2011/02/04/danish-warmblood-society-best-dressage-breeders-based-new-horse-genetics-ranking...
Svar
7
· Visningar
1 409
Senast: Flippeti
·
Avel Ni som får sålt hästar i dagens läge: Vilka hästar är det som det är efterfrågan på och som blir sålda? (Dvs vilka hästar hade ni lätt...
Svar
2
· Visningar
1 111
Senast: wrangler
·
Avel Tror ni att det är någon som kommer ta in denna hingst? Skulle gärna vilja betäcka med Zirocco Blue VDL.
Svar
8
· Visningar
2 285
Senast: Jessica.B.
·
M
Avel Jag undrar vad som igentligen är skillnaden på en Tinker och Irisch cob?? är det samma ras? varför finns det isåfall två namn på den ...
2
Svar
22
· Visningar
5 436
Senast: bigganl
·
Avel Kan ni hjälpa mig reda ut begreppen? Jag trodde att språngavgift var per betäcknings/tappningstillfälle, men när jag läser på...
Svar
19
· Visningar
5 713
Senast: QuickStar
·
M
Avel Jag ska eventuellt betäcka mitt connemarasto nu till våren/sommaren. Har aldrig tidigare betäckt och vet därför inte så mycket! Kikat...
Svar
11
· Visningar
2 630
Senast: Ramona
·
Avel Är det någon som har koll på någon mindre welshhingst som kommer att stå på semin 2011? Blir tokig på welshföreningens hemsida, hittar...
Svar
19
· Visningar
2 753
Senast: Lady
·
Avel Jag har registrerat mig som språngägare på Språngrulla, anmält mitt sto & betalat in stoavgiften på 300 kr. Nu kan jag inte...
Svar
1
· Visningar
967
Senast: yobre
·
Avel Om man hoppas att brunsten funkar och tar sig på första försöket. När är den ultimata månaden att betäcka? Med tanke på när fölet...
Svar
17
· Visningar
2 843
Senast: Görel
·
Avel Hej! Jag är helt ute när det gäller avel, men är alltid öppen för att lära mig mer! :idea: Jag undrar om det finns någon lite mer högre...
Svar
3
· Visningar
1 152
Senast: Brun
·
Avel Hej! 1. Jag undrar lite vad ni har för erfarenheter av hingstarna Concorde och Robin Z i sig? Vad anser ni om deras exteriörer...
Svar
5
· Visningar
1 961
Senast: Brun
·
Avel Jag har antagligen gjort något dumt men det får tiden utvisa. ;) Har köpt en treårig ungponny (valack) från uppfödaren. Mamman är...
Svar
7
· Visningar
1 233
Senast: misen
·
Avel Halloj därute.. Någon som vet något om Hingsten Graf Oldenburg (dansk)? Nån som har avkommor efter honom eller dylikt? Jag är...
Svar
1
· Visningar
1 409
Senast: KickiH
·
Avel Jag råkade bli med welsh mountain i november förra året. Stoet heter Twyford Morgana RWM 538 e. Glenwood Drifter u. Twyford Minette ue...
Svar
6
· Visningar
2 990
·
Avel Ja, ännu en sån här tråd men jag vill ha era åsikter. Jag har fått hem ett kanonsto e. Racot som har vinster och placeringar i 140 som...
Svar
4
· Visningar
1 760
Senast: Jate Volim
·
Avel När blir ett sto prestations sto? Vad anser ni? När jag letar unghästar så är stammen, men framför allt mödernet väldigt viktigt...
Svar
8
· Visningar
1 829
Senast: Gisburne
·
  • Låst
Avel Han föddes brun med ljusa ben,,i dag är han sex år, mycket mörk brunsvart med massa stickel hår,, melerad man helt kolsvart ben...
Svar
8
· Visningar
2 527
·
  • Låst
Avel Startar en ny tråd då Ameo brukar låsa tråden runt 1000 inlägg. Den börjar bli riktigt tungladdad den andra.;) Hoppas denna blir lika...
96 97 98
Svar
1 954
· Visningar
224 454
·
Avel Tysk grundlighet - vad kan slå den? http://www.wu-wei-verlag.de/downloads/Piaffe-in-english_2010_1.pdf...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 679
Senast: Apollo 13
·
C
Avel Jag har ett sto efter fullblodet Island Reef. Någon annan som har häst efter honom och vill berätta lite om era hästar? Personlighet...
Svar
1
· Visningar
1 578
Senast: bambi82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Skadade hästar och konvalescenter