Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Nån som vet nått mer om denna herren? Har hittat hemsidan och läst på lite men det säger inte så mycket. Har ju insett att mamman är...
Svar
2
· Visningar
1 223
Senast: FadeAway
·
O
  • Låst
Avel jag har funderat över massor av hingstar som jag vill ha till mitt sto. (som ev. ska betäckas nästa år) har funderat på tex. Aerline H...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 496
Senast: Görel
·
J
Avel Då jag misslyckas totalt med att söka i forumet undrar jag om vad ni tycker om Sambesi? Någon som har en avkomma? Tacksam för svar :)
4 5 6
Svar
103
· Visningar
11 810
Senast: sixtenblixten
·
Avel Ni vet, människans graviditetsförlopp finns det massor av bilder på från vecka till vecka på olika hemsidor och i böcker osv. Finns...
Svar
8
· Visningar
1 907
Senast: Gazque
·
Avel God kväll bukare! Jag skulle förklara för min pojkvän hur det gick till om man korsar en annan ras med ett halvblod för att det ska...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: Rosett
·
X
  • Låst
Avel Hej tänkte kolla om det är någon som vet någon om honom? :) Mvh Jenny
Svar
3
· Visningar
970
Senast: Görel
·
H
Avel Hej, Har ni någon erfarenhet av detta? Mitt sto blev seminerad 24 Maj. så jag har förväntat mig att hon ska föla omkring slutet av...
Svar
2
· Visningar
1 308
Senast: Cornelia
·
K
Avel Jag har ett Sto efter e: Newton- ue:Calido Mamman går höga klasser i Fälttävlan och är utnämnt till en av USA's bästa ston. Hon är...
Svar
5
· Visningar
1 478
Senast: theJohanna
·
H
Avel Hej! Jag har en fråga som jag skulle vilja ställa till alla er duktiga här på Bukefalos :) Jag tycker väldigt mycket om att fota...
Svar
7
· Visningar
1 263
Senast: amkm
·
Avel Någon som känner till arabhingsten Copos ? Är han godkänd ? Färg ? Mkh ?
Svar
12
· Visningar
1 605
Senast: xmobilexd
·
H
Avel Är det bara jag som kan ha lite svårt att uttala våra fina hingstars namn? De är ofta långa, krångliga och kanske utlänska. Därför...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 344
Senast: Spirit
·
L
Avel Vill ha lite tips på vad man skulle kunna lägga på mitt sto som ska betäckas i vår. det är ett nätt sto på knappt 160cm med bra...
Svar
15
· Visningar
2 662
Senast: iafia
·
K
Avel Jag har fått erbjudandet om att köpa ett sto som är dräktigt imorgon har det gått precis 10 månader sen hon blev betäckt, jag bor dock...
Svar
4
· Visningar
1 735
Senast: CK
·
L
Avel Jag ska betäcka mitt sto i år och skule behöva hjälp med hingstval då jag är nybörjare i ämnet. Hon är 170 cm hög grövre i modellen och...
Svar
16
· Visningar
2 358
Senast: Bonnamor
·
Avel Hoppas jag har lagt tråden rätt, flytta den gärna annars! Jag har en tysk import och i hans namn ingår även ett nummer. Jag har...
Svar
2
· Visningar
868
Senast: Lindsen
·
Avel Vet att det va 21 dräktiga med Holländska Ampere,skulle va kul att veta hur många här som fått efter honom? Själv fick jag en...
2
Svar
37
· Visningar
5 831
Senast: pianissen
·
Avel Är på gång att köpa en tysk d-ponny med den här stammen. Är det någon som känner igen namnen? Försöker hitta ponnyns uppfödare för att...
Svar
2
· Visningar
932
Senast: Cyllene
·
Avel hej skulle vilja ha lite hjälp med ngr funderingar, äger en liten D-ponny hingst på 4 år. nu funderar jag på det där med ställa ut han...
Svar
5
· Visningar
992
Senast: sillys
·
Avel Nu när han har funnits några år i aveln - hur upplever ni att hans avkommor har blivit? Kan ni se någon röd tråd i vad han nedärver...
Svar
0
· Visningar
905
Senast: jennyjenny
·
Avel Någon som vet vart han tagit vägen? Hittar honom inte i årets hingstkatalog och ser att han bara betäckte 2007.
Svar
6
· Visningar
2 501
Senast: kakan_94
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross