Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

• Låst
Avel Då är de bästa bruksprovsdagarna på G :laugh: Ska själv kolla hela fre-lörd, intressantast dagar, ffa när testryttarna är uppepå...
Svar
3
· Visningar
1 202
Senast: Görel
·
Avel Någon som har tips på var det finns info om hingstar nära mig? Bor på Öland. Ska betäcka ett halvblod.
Svar
3
· Visningar
1 085
Senast: ameo
·
Avel Hej! Nu vill jag skriva så här direkt så det inte blir fel. För GIVETVIS beror det på stoet oxå lika mkt och hanteringen av avkomman så...
2
Svar
24
· Visningar
4 151
Senast: cikoria
·
N
Avel Finns datumen ute ännu när det är dags för ponnisarna att göra sina treårstest? Jag hittar inget någonstans, men jag kanske letar på fel...
Svar
10
· Visningar
1 733
Senast: Nela88
·
S
Avel Är det någon som vet något om dessa hingstar? Belesar RNF 90. Är inte vid livet nu dock. Har sett bild och poäng och avkommor och allt...
Svar
0
· Visningar
944
Senast: Siren
·
Avel Någon som vet om någon har licens för honom i Sverige?
Svar
4
· Visningar
2 994
Senast: RebeccaJoli
·
Avel Är det någon som kan tala om vad respektive siffra står för i den danska bedömningen av (new forest) ston, t ex 9888 68 787 8.
Svar
2
· Visningar
1 173
Senast: lilith
·
Avel Kan Flippan och Cartier få en fux? http://www.blup.se/sv-SE/horses/227357-flips-angeleye-swb
Svar
5
· Visningar
1 612
Senast: Ramona
·
Avel Finns det några hingstar i närheten av skaraborg? letar efter helst en fullblodshingst och en welshhingst eller shetlandshingt...
Svar
2
· Visningar
818
·
Avel Någon som sett honom live och kan skvallra om hans gångarter? Temperament?
Svar
2
· Visningar
1 557
Senast: simpan
·
M
Avel Är det någon som känner till ifall De Chirico III (Dolany - Linaro) finns tillgänglig i Svensk avel 2011 ?
Svar
0
· Visningar
794
Senast: myselfe
·
M
Avel Hej alla! :bump: det är som så att jag gick kursen för seminassistent 2009 som min dåvarande arbetsgivare betalade, jag slutade sedan...
Svar
5
· Visningar
1 497
Senast: Anemona
·
  • Låst
Avel HÄR ställer du frågor om vad det kan bli för färg på avkomman med olika färgkombinationer på föräldrarna. Även andra frågor som har med...
58 59 60
Svar
1 198
· Visningar
127 429
·
B
Avel Någon som har koll på var man kan hitta startlistor på vilka hingstar som ska visas i Herning (10-13/3), jag har svårt att förstå...
Svar
5
· Visningar
1 165
Senast: dobbis
·
Avel Vad hände med arabhingsten Fudge, efter Kulak, undan Fawkia?! Är det någon som har avkommor efter honom?! Som vet hur dom blir... nån...
Svar
1
· Visningar
1 030
Senast: Cornelia
·
C
Avel Norge er fortsatt et u-land når det kommer til hest-avel. Så da frågar jeg her på buke, kanskje får jeg noen nye impulser når det kommer...
Svar
3
· Visningar
1 146
Senast: dusty
·
E
Avel Skulle vilja ha lite tips ang hingst till mitt sto som jag ska betäcka 2011, stoet är 168 cm, högställd, e caledo holst, meriter upp...
Svar
0
· Visningar
1 223
Senast: emmahq
·
Avel Jag har betäckt barnens Shettis(renrasig o med stamtavla) maxad A-ponny med en Welsh Mountainhingst 118cm i mkh. Hur stor torde...
Svar
11
· Visningar
2 292
Senast: Masse
·
Avel Väldigt många av C-hingstarna är ju skimlar, men det slog mig just att varken Cor de la Bryére eller Cottage Son xx var skimlar. Så vart...
2
Svar
26
· Visningar
3 584
S
  • Låst
Avel jag hittade nån gammal tråd om sambesi och undrar vad ni tycker om honom? jag har en häst efter honom en valack på 4år jätte trevlig...
Svar
3
· Visningar
1 055
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka