Tinker eller Irisch cob??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare makejo
  • Startdatum Startdatum
Sv: Tinker eller Irisch cob??

Ordet tinker må vara ett skällsord från början, men det är numer ett etablerat namn i hela Europa
Nu tycker jag nog att du är ute och cyklar. Men du behöver inte tro på mig förstås. Jag tycker att du ska åka till Irland eller England och åka ut till några uppfödare som är travellers och säga att du vill köpa en tinkerhäst och se vad som händer.

Du lär inte komma tillbaka helskinad i alla fall. ;)

Sv: Tinker eller Irisch cob??

tack! ska kolla

En fråga till er som är insatta i det här. Finns det någon av som kan tänka sig titta på några bilder jag har av en hingst?
Tidigare ägare och nuvarande ägare är helt oense om vad det är för ras på hingsten. Mitt sto är efter denna hingst och det skulle vara intressant att höra vad ni tror om rasen.
Om någon har lust att titta så PM:a mig så mailar jag bilder.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 942
Avel Vad är skillnaden mellan de två raserna egentligen? Jag har nämligen aldrig fattat det... Om jag googlar "Irish Cob" resp. "Tinker"...
2
Svar
23
· Visningar
4 318
Senast: Görel
·
Övr. Katt För att undvika att fullständigt kapa en annan tråd som jag känner mig skyldig till att den spårat lite, så startar jag den här tråden...
2
Svar
31
· Visningar
3 589
Senast: Asko
·
Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
4 150
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar