Lambourgini 1028?

Sv: Lambourgini 1028?

Tack för svaret!

Det jag hört är att han nedärver fantastisk gång, men jag är inte superförtjust i typ och färg... Men har ett sto som har mkt bra typ och som har en mor som alltid lämnar bra typ, så kanske att man vågar chansa.

Tror f.ö. att jag ska prova Lambo på mitt Kalibersto, som jag tidigare fått tips av dig om. Om han nu kommer stå på semin, vill säga...

Jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att få fart på ägaren till nästa år ;)

Tack Anita HH ska dit och kolla ,dock är det lite sent . valde BC istället ;) och den kommer nu iår :)

Mia

Liknande trådar

Avel Jag har ett sto på 14år som varit dräktig 4gånger. Första gången hon var dräktig var 2014 men då kastade hon så då betäckte man henne...
2
Svar
36
· Visningar
7 315
Senast: Masse
·
Avel Jag har ett dilemma och skulle uppskatta åsikter utifrån! Jag har ett, i både mina och andras ögon, fantastiskt sto e quite easy. Hon...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
16 481
Avel Hej! Har ett litet sto på 1,52 m i mankhöjd e. Fort-Baron x ue. A-dur som jag är sugen på att veta mer om hennes härstamning men hittar...
Svar
0
· Visningar
676
Senast: Klein
·
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör...
2
Svar
20
· Visningar
3 335
Senast: Jate Volim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka