Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Juridik & Ekonomi Har en fd hyresgäst som fått post hit. Har meddelat det två gånger. Hyresgästen kommer nog aldrig hämta posten, det är nog lite pinsamt...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 854
Senast: Unafraid
·
Skola & Jobb Om jag ska få köra färdtjänst måste jag ha taxikort. När jag googlar verkar det dyrt och krångligt att ta detta kort. Är det någon som...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb Ringde min arbetsgivare idag och frågade om ansiktsmassage ingår i friskvårdbifrahet. Hon kunde inte svara på det utan hänvisade till...
2
Svar
20
· Visningar
1 582
Senast: Sedna
·
Fordon ...och så kom den till slut, kanske inte exakt bleka dödens minut, men minuten när peugoten gav upp. Den rullade i drygt 40 000 mil och...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 324
Senast: 95johsv
·
IT & mobiler Funderar på att skaffa ett löpband/gåband för att slippa promenera i regn. Är det någon här som har ett? Är ni nöjda? Vilken modell har ni?
Svar
15
· Visningar
1 055
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Det här blir ganska personligt och lite som ett dagboksinlägg men känner att jag hellre lägger det under allmänt då jag vill ha lite...
Svar
14
· Visningar
2 109
Senast: VLMF
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Höll på att smälla av häromdan. En kompis till mig har börjat vippa och satte sig i mitt kök och vippade utan att fråga först och...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 242
Senast: astronaut
·
IT & mobiler Har insett att min Hotmail sorterar bort mail, vet i dagsläget om två avsändare där det inte kommer fram till mig, från ena har det...
Svar
4
· Visningar
444
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Kan man boka en tid på Vårdcentralen åt någon annan? Vet ej vilken vc hen är listad på. Personen behöver hjälp av läkare men klarar i...
Svar
10
· Visningar
719
Juridik & Ekonomi För att göra en lång historia kort. Jag hyrde ett rum hos en person under en kort tid, och nu när jag flyttat ut vägrar hyresvärden...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 406
Senast: Enya
·
Hemmet Våra grannar har påtalat att det låter mycket när vi går, vilket känns helt rimligt då vi har ett gammalt och hemskt knarrigt golv. För...
2
Svar
28
· Visningar
4 208
Senast: Raderad medlem 68338
·
Kläder & Bli fin Jag kommer skriva mitt examensarbete på ett kontor och tänkte försöka använda kjol i höst. Men kommer frysa ihjäl utan något under. Det...
Svar
19
· Visningar
1 678
Senast: Voeux
·
Samhälle Den senaste tiden har jag sett en hel del frågor som ställs på forum eller i andra sociala medier avseende företeelser som är extremt...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 214
Senast: Breaktown
·
Fordon Ni som tagit BE-kortet, hur mycket jobb var det? Var det svårt? Mycket teori? Vad ingår i det praktiska? Hur många lektioner tog ni på...
Svar
9
· Visningar
1 204
Senast: Tajger
·
Kultur Det ska vara en film avsedd för vuxna Du måste behålla en karaktär från orginalet. Resten ersätts av något barnprogram. Mitt förslag är...
Svar
8
· Visningar
659
Senast: Paddington
·
Kropp & Själ Alltså, det är inte enkelt. Vissa av er kanske minns att jag för ett drygt år sen hade problem med att se bra i mörker och regn. Var in...
Svar
10
· Visningar
1 123
Senast: MissFideli
·
Tjatter Tråden för de misslyckade / knäppa / konstiga / bilderna. De bilderna som inte riktigt blev som tänkt 😄
Svar
6
· Visningar
861
Senast: Caoimhe
·
Skola & Jobb Har suttit hemma och jobbat sen mars och ska gör det till sista december minst. Ni som jobbar hemifrån vad har ni för rutiner för att...
2
Svar
20
· Visningar
2 005
Senast: SaraXX
·
Kropp & Själ ...och kan berätta vad det står i den här artikeln...
Svar
3
· Visningar
577
Senast: tott
·
Kultur Låg o tänkte på en gammal film som jag såg som liten, det var en syster och en bror som "rymde" hemifrån för att se en konsert men var...
Svar
3
· Visningar
570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp