Jag trodde jag skulle få svar idag, men än så länge står det bara handläggning pågår. Kommer kanske senare i dag då
Har du kollat på antagning.se?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trodde jag skulle få svar idag, men än så länge står det bara handläggning pågår. Kommer kanske senare i dag då
JaHar du kollat på antagning.se?
Det hänger rätt mycket på gruppen visserligen men jag gillar att man läser varandras utkast och diskuterar. Nu har jag bara gjort det inom historia men det var guld värt att kunna tipsa varandra om litteratur och källor. När man har lite koll på vad andra skriver om så kan man konstatera att det här var inte intressant för mig, men fia som skriver om det här kanske inte har sett just den artikeln eller vad det nu är.Är det någon här som i rollen som student har erfarenhet av grupphandledning på uppsatskurs som har fungerat bra? Hur har det i så fall varit upplagt och vad har fungerat bra? Vad har fungerat mindre bra eller rent av dåligt. Jag tar tacksamt emot dos and don'ts.
Är det någon här som i rollen som student har erfarenhet av grupphandledning på uppsatskurs som har fungerat bra? Hur har det i så fall varit upplagt och vad har fungerat bra? Vad har fungerat mindre bra eller rent av dåligt. Jag tar tacksamt emot dos and don'ts.
Sena anmälningar behandlas ofta efter att ordinarie omgångar är klara. Sedan tas de sena allteftersom i den ordning de kommit in. Det är jättesvårt att säga när du får ditt, men hur långt efter ansökningstiden stängde kan ge en fingervisning om du behöver vänta länge eller om det kanske kommer snart.Jag trodde jag skulle få svar idag, men än så länge står det bara handläggning pågår. Kommer kanske senare i dag då
Okej! Tack för svar, då vet jag att de bara är att vänta och hålla tummarnaSena anmälningar behandlas ofta efter att ordinarie omgångar är klara. Sedan tas de sena allteftersom i den ordning de kommit in. Det är jättesvårt att säga när du får ditt, men hur långt efter ansökningstiden stängde kan ge en fingervisning om du behöver vänta länge eller om det kanske kommer snart.
Och något som inte är så tydligt som du kanske har koll på- att en kurs är öppen för sen anmälan innebär inte att det finns platser på den.
Vilket fusk med jullov! Själv sitter jag med min c-uppsats och försöker bli klarSkolan har infört jullov, så en hel vecka ledigt nu. Men kunde gå på jullov tisdag fm förra veckan. Känns så lyxigt! Den här tiden förra året satt jag och pluggade för fullt.
Imorgon har det gått 15 arbetsdagar sen vi lämnade in vår B-uppsats. Inväntar nervöst omdöme. Störigt dock att den andra studiegruppen fick sitt svar i lördags..
Och jag försöker skriva klart projektarbetet, som är fem sidor för långt utan att vara klartVilket fusk med jullov! Själv sitter jag med min c-uppsats och försöker bli klar