Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Svar
2 019
· Visningar
67 249
Senast: Anders
·
Juridik & Ekonomi Eventuellt får jag hyra en tvåa i nio månader framöver av en privatperson via blocket bostad. Är det något särskilt som jag bör tänka...
20 21 22
Svar
429
· Visningar
27 105
Tjatter I sann höstanda har jag börjat lyssna på Creepypodden, Mytologier och annat ruskigt. Tror ni på sådant som anses övernaturligt...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
16 904
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Fick precis ett bra erbjudande på Storytel, och funderar på att testa. Surfade lite på hemsidan, men hittade inte svar på det jag...
Svar
3
· Visningar
627
Skola & Jobb För att göra en lång historia kort. Jobbade tidigare på ett ställe men bytte jobb, något som jag ångrar idag. Hur som helst försöker...
2
Svar
28
· Visningar
5 754
Samhälle Jag sålde en vara för 400kr inkl frakt, frakten kostade 130kr. jag skickade spårbart, men paketet fastnade på vägen och köparen kräver...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 809
Senast: Bison
·
Fritid Jag har haft span på en klänning som varit slut i lager under en längre tid. Ibland kommer den in för att någon gjort en retur, men bara...
Svar
2
· Visningar
1 284
Senast: Voeux
·
Kläder & Bli fin Kände att jag måste starta en egen tråd i ämnet. För det stör mig att man måste impregnera nya skor direkt och enligt en butik sedan...
2
Svar
30
· Visningar
1 709
Senast: Nahar
·
R
  • Låst
Hemmet Tänkte att det vore kul med en mer renodlad inredningstråd! Här kanske vi också kan visa före och efter-bilder när vi fixat hemma, typ...
99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
193 873
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag funderar mycket på mina eländiga kroppssymptom; spänningar i kroppen (främst nacke/axlar), yrsel, smärtor i muskler, lite...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
12 147
Senast: Sigvard
·
  • Låst
Tjatter Vi ska äta kvällsmat nu :) Vitkålsgratäng med kyckling och bönsallad :d
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
68 626
Kultur Aha, något för mig och kanske en del andra.... :) Handbok för språkpoliser...
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Någon som testat en sådan? Vad tyckte ni? Funderar på att investera i en till mig själv men som också kanske kan användas på hästens...
Svar
13
· Visningar
1 385
Kultur Om en skönlitterär bok finns tillgänglig som traditionell bok och e-bok, vad väljer ni då? Vanligtvis är ju e-boken en hel del billigare...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 494
Senast: LiZH
·
Kropp & Själ Jag vill lära mig att skaka rumpa bättre. Främst på zumbapassen, men jag tänker att även den vanliga vardagen blir lite roligare när en...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
16 246
Senast: Blimblom
·
IT & mobiler Jag är frustrerad. Flera av min ftp/utp R45 jack har gått sönder och jag måste sätta på nya. Men kablarna är flera år gamla och jag har...
Svar
8
· Visningar
872
Juridik & Ekonomi Hur bra koll har ni på eran pension och gör ni något med den? Vad? Jag fattar inte det här med pension. Vill minnas att jag nån gång...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 690
Senast: a1agnlju
·
IT & mobiler Jag funderar på att starta upp en sådan. Kunde vara kul med tanke på alla ställen vi besöker med husbilen. Driver ni en tub kanal? Vad...
Svar
4
· Visningar
583
Senast: Folri
·
Samhälle P1 programmet Stil har just nu (2020-0911 kl 10) ett avsnitt om skyltdockan och kvinnliga kroppsideal. Värt att lyssna på. Irriterande...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 001
Senast: Tora
·
Juridik & Ekonomi Jag följer en person på YouTube. Att delta i passen är gratis men man kan skicka pengar om man vill det. Nu har jag följt filmerna ett...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: durachiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp