Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fordon Husbilar blir allt vanligare och med dem följer olyckorna. Jag pratade med en släkting igår som jobbar på trafikverket och är väl...
2
Svar
31
· Visningar
2 694
Senast: fio
·
Mat I alla recept står det att kycklingen ska stekas i ugnen med bröstet upp. Varför? Varför ska kycklingen eller kalkonen eller vad för...
Svar
8
· Visningar
1 439
Senast: Smulu
·
Mat Jag har sedan en tid appen Samsung Health och försöker lägga in vad jag äter i den. Lite svårt då jag mest köper lokalproducerat och de...
2
Svar
25
· Visningar
2 839
Senast: Sassy
·
Samhälle Polis eller länsstyrelse? Någon eller några har dumpat säckar med äpplen. Äpplena är väl en sak men all plast som är slängd en annan...
2
Svar
25
· Visningar
2 329
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Någon här som har opererat brösten mindre? Jag undrar lite hur ont man har efter en sån operation? Hur handikappad är man av smärtan...
Svar
0
· Visningar
428
Senast: pillerill
·
Mat Jag tänkte att i den här tråden kunde vi dela med oss av recept på sånt som vi kan odla själva, helst endast med ingredienser som är i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 559
Senast: Chili
·
Kropp & Själ Hur gick det till? Vad gjorde den vi var hos? Hur lång tid tog det?
Svar
10
· Visningar
929
Kropp & Själ Har hamnat i en ond cirkel där jag vaknar mitt i natten och kan inte somna om. Läser jag på dom receptfria medlem så står det...
Svar
3
· Visningar
521
Skola & Jobb Var hemma och sjuk från mina pass på jobbet den 8,10,och 12 september, sen har jag varit ledig fram tills i morgon som skulle ha blivit...
Svar
12
· Visningar
1 119
Senast: Fibusen
·
Skola & Jobb hej jag är sjukskriven på deltid sen längre tid tillbaks. har kontakt med vården osv. alltid varit sjukskriven 3 mån åt gången -- sen...
Svar
14
· Visningar
1 754
Senast: Modest
·
Trädgård & Växter För ett år sen fick jag en Monstera av en kompis, den växer dock väldigt spretigt och blir därför väldigt svårplacerad.. Just nu lever...
Svar
7
· Visningar
1 904
Senast: Acer
·
Mat När jag gjort bärmousse så har jag oftast använt väldigt enkla recept utan krusiduller. Det har bara varit grädde, gelatin, socker och...
Svar
13
· Visningar
1 199
Kropp & Själ Blev rätt rejält trampad av en häst idag på stortån. Har förstått att om det är just stortån och den eventuellt är bruten så kan man...
Svar
8
· Visningar
2 496
Senast: Kjerulfia
·
Kropp & Själ HUR ont kan magkatarr göra - innan man misstänker att det är nåt annat? Rejäla magsmärtor som strålar ut i ryggen, svårt att ens stå...
2
Svar
31
· Visningar
9 688
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Vad är det som är så kul med detta? Brännskador i munnen och eller sprucken magsäck. Livsfarligt alltså. Fattar inte folk att flytande...
2
Svar
35
· Visningar
2 255
Senast: escodobe
·
Hemmet Jag har fått skumma fläckar på mitt favoritnattlinne... och jag har ingen aning om vad det är! Dessa fläckar har också dykt upp på mitt...
Svar
18
· Visningar
10 110
Senast: Gew
·
Juridik & Ekonomi Vi har fått ett nytt taxeringsvärde idag. Skatteverket dubblade det nuvarande taxeringsvärdet, vilket gör att vi hamnar över max på...
2
Svar
35
· Visningar
3 129
Senast: a1agnlju
·
Relationer En kollega vill bjuda ut mig. Han har försökt några år nu och han är inte intressant för mig att träffa utanför jobbet. Däremot har jag...
Svar
7
· Visningar
1 832
Senast: Zinfernia
·
Hemmet Vi har precis flyttat till en ny lägenhet. Det är en nyproducerad lägenhet (3 år gammal) högst upp i huset. Det är många fönster inkl...
2
Svar
34
· Visningar
4 420
Senast: Lingon
·
Hemmet Nu är jag på inredningshumör (ganska kontant hos mig) och jag vill se era tapeter som ni har hemma. Jag vill också se var ni har satt...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 539
Senast: Narcissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp