Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle UHR (Universitets- och högskolerådet) konstaterade efter att ha frågat lärosätena skulle genomföra höstens högskoleprov, att det inte...
2
Svar
28
· Visningar
1 778
Senast: sjoberga
·
Trädgård & Växter Jag har en odlingshörna för förodling mm i källaren, med riklig växtbelysning, och funderar nu på något slags automatisk...
Svar
6
· Visningar
572
Senast: Chili
·
Mat Jag har en traktörpanna i koppar som börjar få sliten beläggning så jag skulle vilja bättra på den. Men det verkar ju jättesvårt att...
Svar
0
· Visningar
1 006
Senast: Milosari
·
Skola & Jobb Har vi några sådana härinne? Jag har lite funderingar på hur ni jobbar med normer och värden (från läroplanen). Håller på med ett...
Svar
2
· Visningar
517
Senast: Gry
·
IT & mobiler Det är i trä och man trär i små kulor i pelare. Tanken är att få fem i rad för att vinna. På längden och på höjden.
Svar
8
· Visningar
966
Trädgård & Växter Är det någon som har tips på var man kan köpa en färdig "julgran" för plantering? Den ska vara minst 1 meter i diameter och minst 3-4...
2
Svar
21
· Visningar
1 481
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ Jag behöver saker att göra för att hålla tankarna borta från dumheter. I nuläget blir det mest sitta och titta på Youtube, och det är...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 166
Kropp & Själ Är det fler här som gått igenom den berömda 40-årskrisen? Jag är nog där, ser tydligare än någonsin på de saker i mitt liv som mitt...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 745
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Jag får allt svårare att läsa nyheter och information om världens händelser, mår dåligt av allt som händer, det finns inget som går åt...
Svar
16
· Visningar
1 168
Relationer Känner mig så jäkla ensam. Har en rätt lagom mängd vänner ändå kan jag känna, men det är 9/10 gånger jag som hör av mig :( Vissa vänner...
2
Svar
34
· Visningar
7 661
Senast: starcraft
·
Samhälle Jag personligen tycker att kompetens är viktigare än kön. För kvinnor och män är väl lika? Varför ska då könet spela roll. Detta är väl...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
10 638
Senast: Vinur
·
IT & mobiler Jag har stora problem med mina högljudda grannar. Såpass att jag funderar på att skaffa "bevis" mot dem i form av nån ljudmätningsapp...
2
Svar
20
· Visningar
1 321
Senast: Badger
·
Samhälle Tittar just nu på ett program om olika oväder och inser att jag ALDRIG vill åka på kryssning. Tänk att vara instängd på ett fartyg när...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 777
Senast: Tuggben
·
Samhälle Drar liv i en gammal tråd, vad säger buke nu med tanke på covid-19? Satt och kollade kring nya rön om hpvvaccinet :angel:
4 5 6
Svar
107
· Visningar
5 124
Senast: Linn-Nora
·
S
Kropp & Själ Hur tar ni hand om era fötter? Har insett att jag behöver ta bättre hand om mina fötter efter lite olika problem. I dagsläget tvättar...
Svar
19
· Visningar
1 246
Senast: Exile
·
Relationer Förstår att ingen av er kan råda. Men hur tänker ni? Men har gått en kurs under ett år. Nu till helgen är det redovisningar. Nu är det...
2
Svar
24
· Visningar
2 590
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Har haft lite ljusare toppar bra länge nu, och tröttnat på det. Färgade håret hemma brunt i förrgår, men ser i dag att det gamla blonda...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: pepp
·
Trädgård & Växter Trädgårdsskötsel har aldrig varit något intresse för min del, alltså kan jag i stort sett ingenting. Därav min något korkade fråga! :D...
2
Svar
20
· Visningar
1 846
Senast: Nahar
·
Samhälle Själv så avslutade jag min skoltid med att avsky allt vad idrott hette förutom ridsporten. Av flera olika skäl så tog det många år innan...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
12 620
Senast: Nahar
·
Samhälle Jag bor i ett lägenhetshus med portkod eller tagg för att ta sig in. Funderar på hur ni brevbärare gör, har ni massor av portkoder eller...
Svar
13
· Visningar
12 821
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp