Jultråden 2020

Kungagranen ser fortfarande lika fräsch ut som när vi tog in den. Jag har inte hittat ett enda barr. Är nog dessutom snyggaste granen vi haft 😍
Sjukt prisvärd också med tanke på att den kostade 179kr på IKEA.
Planen är att slänga ut den nästa helg, men jag börjar tröttna lite på de andra julsakerna vi har framme...

Vår är fin än så länge men blir att kasta ut den nu i dagarna innan den ev börjar sätta skott som förra årets gran gjorde, misstänker att det var det sambon fick nässelutslag av så vill undvika det OM det nu var orsaken.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 373
Senast: Sezziyanen
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 894
Senast: Derivata
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
1 110
Senast: Happimess
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
813
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka