Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kläder & Bli fin Jag har köpt ett gäng vattentäta skor. Gemensamt för dem alla är att de bara är vattentäta kanske 3 skogsturer, sedan börjar de sakta...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 191
Senast: Niyama
·
Relationer Jag har ett "problem", ett annorlunda kanske. Grejen är den att jag är väldigt trevlig och positiv bland andra. Inte överdrivet utan...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
21 058
Senast: EmmaBovary
·
Samhälle Jag ser på facebook ett inlägg om en liten kattfamilj, mamma och små ungar. Länsstyrelsen i Skåne har bestämt att dessa ska avlivas för...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
7 314
Senast: Rie
·
Trädgård & Växter Åkte förbi ett så fint träd idag 😍 Stod i en villaträdgård, påminde om ett syrenträd med lite samma typ av blommor fast större, mer...
Svar
3
· Visningar
640
Senast: Bison
·
Kläder & Bli fin På vilka sidor rekommendera ni om man söker att köpa kläder av lite bättre kvalitet på nätet ? Visserligen har vi flera...
Svar
3
· Visningar
645
Tjatter Era 5 senaste google sökningar. Med tanke på dagens alla funderingar hit och dit och hur jag använder google. (till typ allt) idag har...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 024
Senast: Sasse
·
Hemmet Nu när jag till 99% packar matvaror etc i medhavd väska eller i pappkasse så har förrådet av lämpliga soppåsar plötsligt sinat. Jag har...
Svar
13
· Visningar
1 578
Senast: Sassy
·
Samhälle Det är ett utmärkt fenomen. En butik som är öppen 24/24 året runt. Är det lösningen på landsbygden? Ja iaf vad gäller personal men maten...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 112
Senast: Dopy
·
Mat Blev lite sugen på att testa nässelsoppa när jag såg getterna stå och tugga på brännässlor. Nu undrar jag hur man gör för att inte...
Svar
14
· Visningar
1 680
Senast: Bison
·
IT & mobiler Pratade med pappa och kom in på någon gammal humorsida som han inte kommer ihåg alls, men jag kan inte hitta varken den eller någon del...
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: gul_zebra
·
Trädgård & Växter På framsidan av trädgården har vi varje år problem med tistlar. Vi har försökt rycka dem, skära ut med kniv runt tistlarna och har också...
Svar
4
· Visningar
1 608
Senast: Shaggy
·
Mat Jag har för första gången möjlighet att plocka massor av fläderbär och undrar om någon har goda tips och recept att göra något smarrigt...
Svar
9
· Visningar
669
Senast: Anders
·
Relationer Berättade för min make att jag ville gå isär för ca 1,5 vecka sedan. Maken är helt förkrossad, gråter panikångest mm Hur hanterar man...
2
Svar
29
· Visningar
3 339
Senast: Exile
·
Hemmet Idag har jag fått ett mail från mitt bostadsbolag om att mitt hyresavtal är uppsagt fom 1/10 pga försäljning av fastigheten till annat...
Svar
8
· Visningar
898
Senast: CarEr
·
Hemmet I våras började våra duntäcken få hål i sig och släppa dun. Inte så konstigt, eftersom de var nästan 15 år gamla. Jag försökte sy ihop...
Svar
13
· Visningar
1 377
Senast: VLMF
·
Hemmet Ska tvätta om en timme och tänkte slänga i en otvättad jacka men den har konstiga symboler. Vet att den kan tvättas i 40 grader men vad...
Svar
10
· Visningar
1 593
Senast: Rosett
·
Relationer Hej, Behöver lite hjälp m tips på bra present till någon som gillar bilar, mest bestämt volkswagen bilar från 60 talet. Mekar själv...
Svar
12
· Visningar
887
Kropp & Själ Man ska ta 30 ml per dag av ett läkemedel, gärna på morgonen. Idag tog jag första dosen vid kl 13:00. Gör med något om jag tar nästa...
Svar
4
· Visningar
665
Senast: cambodia
·
Juridik & Ekonomi Köpte en produkt från Sellpy som var inte alls som beskrivet när jag fick den så jag returnerade den. Tänkte inte mer på det men har...
2
Svar
31
· Visningar
5 919
Kropp & Själ Med risk för att låta extremt korkad så måste jag bara ställa en fråga som jag funderar på. Om man är döv sedan födseln, har man en...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
8 404
Senast: Snowball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp