1. Granngården hästfoder (min mamma visste inte vad för foder hon skulle köpa så jag visade det).
2. Vattentrask häst (min häst är skadad och jag undrade om vattentrask skulle vara nödvändigt).
3. Stallgång bredd (vi ska eventuellt köpa en gård, och behöver då i princip helrenovera stallet. Jag undrade hur smal stallgång man kunde ha där hästarna bara går och det är boxar på ena sidan och uppbindningsplatser på andra, hittade inget specifikt så ska leta vidare idag).
4. Sabino 1 gene (jag är orimligt intresserad av färggenetik och undrade om min häst har det anlaget. Då hon inte är väldigt tydligt behöver hon färgtestas för att jag ska vara säker, så nu ska jag leta upp vad hon ska testas mot).
5. Häststam (jag är även orimligt intresserad av stam, och häststam har mer info om min hästs stam än travsidan).
Jag tog då bort några sökningar, en där ordningen inte stämde (jag hade sökt på en specifik hingst, men det var inte senaste sökningen) och några som var nästan samma sökning som jag har med, fast annan stavning.
Märks det att jag är hästmänniska?