Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Är carobpulver verkligen smakmässigt ätligt? Jag köpte en påse carobpulver i villfarelsen att jag kunde byta ut det rakt över mot...
Svar
10
· Visningar
1 807
Senast: Takire
·
Samhälle Jag är medveten om att det finns en Trump-tråd men jag kände att det behövdes en tråd som handlar mera om hela landet och allt som...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
24 654
Senast: Mineur
·
Kläder & Bli fin Obs. Det här är ingen åsikt om någons utseende, jag bara undrar över en sak. Sminkar mig inte själv så har ingen koll. Ser rätt ofta...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: Rosett
·
Hemmet Ja ni ser min fråga. Hjälp mig!! :bow:
Svar
19
· Visningar
1 206
Senast: tott
·
Juridik & Ekonomi Om en äldre anhörig skrivit över sitt hus mm på en avkomma. Kan sedan övriga kräva pengar när den äldre dör? Vad kan de göra för att...
2
Svar
20
· Visningar
2 426
Senast: Sonic76
·
Kropp & Själ Jag behöver ta järntillskott eftersom mina järnvärden är för låga. Läkaren jag pratade med i fredags rekommenderade tabletter som heter...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 981
Senast: SaraXX
·
Mat Jag har fått en ganska stor skörd cocktailtomater och googlar mig tokig på ett recept på tomatsås. Hittar inget jag blir nöjd med. Någon...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: zanzan
·
Kropp & Själ Jag blir tokig, har bara ett par gamla kängor och ett par Tretorn gummistövlar, båda får jag ont i fötterna av trots stötdämpande...
2
Svar
36
· Visningar
2 884
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Efter att ha hållit oss hemma hela sommaren börjar det nu krypa i oss och vi vill åka iväg lite. Bor ungefär tre timmar från Åre så...
Svar
13
· Visningar
926
Senast: Brassneck
·
Kropp & Själ Jag äter gärna när jag har lite långtråkigt. Vilket jag har typ jämt. Jag vill också gärna fira ledig dag med nått gott. Vilket i mitt...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 237
Senast: MissFideli
·
Hemmet Vi har klart med lånelöfte, har så smått börjat titta efter ny bostadsrätt och har en bostad att sälja. Ni som har sålt bostäder hur har...
Svar
10
· Visningar
1 109
Senast: Sleepan
·
Kropp & Själ Jag gjorde mig illa i axeln för några veckor sen. Skulle sätta i en kontakt i väggen på ett lite svåråtkomligt ställe och vred axeln för...
2
Svar
26
· Visningar
2 110
Senast: MissFideli
·
Fritid Bor i stan i Stockholm och har länge tänkt skaffa cykel för att ta mig runt på cykel i stan. Nu med covid-19 känns det än mer logiskt...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 794
Senast: Lillalilo
·
Skola & Jobb Kan man läsa samma universitetskurs på samma universitet två gånger? Jag har redan läst kursen och har betyg i den, så enda anledningen...
Svar
11
· Visningar
2 021
Senast: Mabuse
·
Mat Är det någon av er som sitter på ett bra recept på saltgurka? Jag tänker mig sådan som är skuren på längden som man får i en falafelrulle
Svar
1
· Visningar
502
Senast: marti130
·
Juridik & Ekonomi Hej! Hoppas att det inte är helt fel ställe att posta den här frågan.. Jag bor i en bostadsrätt på andra våningen och har fått stå ut...
Svar
18
· Visningar
2 101
Senast: svea
·
Juridik & Ekonomi Jag blir inte riktigt klok på hur sjukskrivning fungerar, och undrar om någon kan hjälpa mig alt. leda mig till rätt instans som jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
2 813
Senast: Sasse
·
IT & mobiler Fel på telemasten som enligt driftsinfo från Telia inte påverkar 4G. Vilket stämmer med att jag kan datorsurfa obehindrat via...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Är på jakt efter ett snällt, helst veganskt schampo men som ändå rengör effektivt. Extra plus om det fungerar lite extra bra på hår som...
2
Svar
20
· Visningar
1 971
Senast: Avalbane
·
Kropp & Själ Varför får man det, om man har skor som passar? Kanske ska varna om man tycker att det är äckligt med var och så, läs på egen risk...
2
Svar
24
· Visningar
2 703
Senast: FrökenM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp