Dyson V8 total clean

Här kommer uppdateringen! Är SÅ nöjd, älskar den! :love: Visst, sugförmågan ääär inte lika bra som min vanliga och ibland för man trixa lite för att få upp grejer i hörnen men den överträffade ändå mina förväntningar. Tröskeln för att dammsuga är SÅ mycket mindre! Dammsuger nu typ 2ggr/veckan istället för 1 gång varannan vecka och blir inte arg när jag släpar runt på den heller.

Den lite halvdana sugförmågan (som ändå är helt ok måste jag säga) när dammsugaren inte är på max är snarare en fördel i delar av min lägenhet. I hallen och köket ligger en gammal retro golvplastmatta som har lätt att suga fast om dammsugaren suger för hårt. Det är nästan så det blir jobbigt att dra den gamla dammsugaren över mattan och ibland nästan drar jag upp den från kanterna. Med Dysonen kan jag dammsuga hallen utan att fastna i mattan och dessutom snabbt skruva upp fräset när jag ska vidare på välkomstmattan. :D

Den absolut största skillnaden för mig är som sagt att dammsugartröskeln sänkts ungefär 100 snäpp och att det ändå är bra fräs i dammsugaren så jag inte blir arg på den för att den dammsuger dåligt.

5 av 5 julstjärnor!
Vad kul att det blev bra! Ja alltså just det där att den sänker tröskeln så otroligt mycket gör att den är värd sitt höga pris, tycker jag. Jag har gått från att hata att dammsuga till att nästan tycka att det är lite kul att ta ett varv, och jag mår så mycket bättre inombords nu när jag inte längre går runt och tittar på det skräpiga golvet i fem dagar innan jag orkar göra något åt det!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp