Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken chokladkalender var det du hade?Sista pralinen var kolakräm, mycket god. Ingen vinst på triss.
Sammanfattningsvis höll chokladkalendern mycket hög klass. Även de pralinerna som inte föll mig i smaken hade hög klass. Kommer definitivt köpa den nästa år igen.
Johannas choklad, ett lokalt företag i Kalmar som gör ett begränsat antal kalendrar. Är du intresserad rekommenderar jag att du följer dem på Instagram, där lägger de ut när man kan beställa.Vilken chokladkalender var det du hade?
Tack! Ska genast följa henne!Johannas choklad, ett lokalt företag i Kalmar som gör ett begränsat antal kalendrar. Är du intresserad rekommenderar jag att du följer dem på Instagram, där lägger de ut när man kan beställa.
Själv ångrar jag lite att jag inte köpte Skincitys kalender just därför, hade varit skoj att testa just de retinolprodukter som återfanns i den. Men fattar att det inte är klockrent för en känsligare hy.I dagens lucka nr 25 låg en ansiktsmask från Sensai. Kul med en bonusdag i kalendern!
På det stora hela väldigt nöjd med SkinCitys, men kanske önskat att det låg någon mer dagkräm/nattkräm där i och lite mindre retinolgrejer typ som min hud är rätt känslig för.
I dagens lucka nr 25 låg en ansiktsmask från Sensai. Kul med en bonusdag i kalendern!
På det stora hela väldigt nöjd med SkinCitys, men kanske önskat att det låg någon mer dagkräm/nattkräm där i och lite mindre retinolgrejer typ som min hud är rätt känslig för.
Sista luckan i Bodyshops stora kalender innehöll ett... Serum? Eller tänker jag fel nu? Nåt till ansiktet!
Skriver lite snabbt här ändå, men Instytutum-serument!Jag gillar den på det stora hela och tänker absolut köpa den igen nästa år (om jag har råd). Det har varit roligt med lite lyx varje dag. Sedan är naturligtvis inte alla saker sådant man använder men den andelen tycker jag var liten.
Jag är också nyfiken på vilken produkt @EmmaBovary ville ha recension på men det kan vi ju ta i hudvårdstråden
Perfekt, det kan jag behöva!Absolut serum, det är för att se yngre ut