Tack å lov, lite glada nyheterÄntligen! Väldigt passande att den dök upp på dagen jag egentligen skulle vilja fira, när ljuset vänder åter. Pralinen var blåbär/lime, god men inte wow.
Visa bifogad fil 61946
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack å lov, lite glada nyheterÄntligen! Väldigt passande att den dök upp på dagen jag egentligen skulle vilja fira, när ljuset vänder åter. Pralinen var blåbär/lime, god men inte wow.
Visa bifogad fil 61946
Må så vara, men upplever oftast en skillnad mellan water-resistant och waterproof. Det var svårt att ens få en bra böj med den vid första försöket, hatar att vara "speciell" gällande mascaror.Jag vill nog minnas att det stod water resistant på den när man läste bakpå
Må så vara, men upplever oftast en skillnad mellan water-resistant och waterproof. Det var svårt att ens få en bra böj med den vid första försöket, hatar att vara "speciell" gällande mascaror.
Ska erkänna att jag trots allt googlade, så jag hade rätt i mitt antagande för jag blev också osäker.Ah, det var jag som hade hjärnsläpp, jag tänkte bara att det var samma, kunde inte komma på något annat engelskt ord för vattenfast (waterfast lät liksom inte helt rätt )
Tack å lov, lite glada nyheter
Visa bifogad fil 61957Müslin var lite för söt.