Sista äckliga ljuset idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De har ju bara en mask, den röda vitaminmasken
Fortsätter helt off topic. Har köpt en sån här, och hoppas att den ska kunna påminna om Applewood osten. En chansning, men vi får se.Klart man kan prova dem också nån gång, men jag vill ju ha de jag ätit från kalendern .
Fortsätter helt off topic. Har köpt en sån här, och hoppas att den ska kunna påminna om Applewood osten. En chansning, men vi får se.
Fanns på Ica iaf
Visa bifogad fil 61924
Frågan är om den liknar någon av de godaste varianterna kalendern. Den kan ju likna Applewood smoke, i bästa fall..Den är jättegod!
Dagens lucka innehöll en minimascara från Anastasia Beverly Hills, aldrig blivit så att jag testat något från det märket, konstigt nog. Lite tråkigt att det var en mascara och inte en brynprodukt just därför, plus att jag har ganska specifika krav på en mascara (jag har spikraka fransar som har SVÅRT att hålla böjen när jag böjt) och brukar föredra vattenfasta. Men ska bli kul att testa ändå, och det fungerar kanske bättre om man tar en vattenfast under i ett lager.