Adventskalendertråden 2020

Är svintrött, har mensvärk, och huvudvärk. Har 3 saker kvar som jag måste göra i dag. Funderar på att gå in i ITs rum, dra igång elementet och bara ligga ner i 30 minuter för att kanske pigga på mig lite. 🤔 Får ställa mobilen för det finns en stor chans att jag somnar.
Dock slutar ju lunchen rätt snart och det vore så sjukt irriterande om det skulle ringa i växeln när jag precis kommit till ro. :cautious:

Är svintrött, har mensvärk, och huvudvärk. Har 3 saker kvar som jag måste göra i dag. Funderar på att gå in i ITs rum, dra igång elementet och bara ligga ner i 30 minuter för att kanske pigga på mig lite. 🤔 Får ställa mobilen för det finns en stor chans att jag somnar.
Dock slutar ju lunchen rätt snart och det vore så sjukt irriterande om det skulle ringa i växeln när jag precis kommit till ro. :cautious:
Fel tråd? 😂
Men hoppas du mår bättre snart ❤️

17e
Te sweet vanilla bread (repris, inte så förtjust i det vill jag minnas, har inte hunnit dricka det igen)
Ljus winter berries och peppermint snowflake (repriser, båda luktar gott)
Popcorn caramel, white chocolate & raspberry, NY smak och helt klart udda 😅 men ganska goda!

18e
Te white tea blueberry & elderflower (repris, men en favorit!)
Ljus holly jolly berry och iced snowberries, första är nog ny men den andre är repris. Båda luktar gott
Popcorn toffee apple & cinnamon, repris men helt okej :)

Snabb reflektion så här långt: den "billigare" kalendern från Rituals verkar ge bättre värde för pengarna, om en inte brinner för montage och pekoral. Det är i princip samma innehåll vad jag sett så här långt, men med den dyra fick jag montera halvtaskiga lösningar själv...

Snabb reflektion så här långt: den "billigare" kalendern från Rituals verkar ge bättre värde för pengarna, om en inte brinner för montage och pekoral. Det är i princip samma innehåll vad jag sett så här långt, men med den dyra fick jag montera halvtaskiga lösningar själv...
Jag kikade på bådas innehåll (:o) och var sugen på den dyrare bara för montaget och att den var så jädra gullig. Valde dock den billigare för att produktkategorin som verkade göra den dyrare just dyrare, om jag tolkade rätt, var den kategori jag personligen är minst intresserad av.
Hoppas det var tillräckligt kryptiskt uttryckt så inte ingen känner sig spoilad! :p

Ja det känns som att våra kalendrar är väldigt lika, trots att vi har olika storlekar. Kanske får du bättre/större saker ju närmre jul vi kommer...

Jag köpte den blåa från rituals hemsida. Det finns två röda och en blå. Jag tycker den ger mer värde för pengarna.

Dagens fångst
E798CC62-F6FB-419B-9236-E9BF5D74C828.webp

Jag köpte den blåa från rituals hemsida. Det finns två röda och en blå. Jag tycker den ger mer värde för pengarna.
Jag har helt missat att det finns en blå kalender. Har den röda i 2D, dvs den billigare och är nöjd. Det enda jag tycker är lite tråkigt är ljusen, eller ja 1 möjligem 2 ljus hade varit ok men 3 är för många. Får kanske kolla på den blåa nästa år.

Jag har helt missat att det finns en blå kalender. Har den röda i 2D, dvs den billigare och är nöjd. Det enda jag tycker är lite tråkigt är ljusen, eller ja 1 möjligem 2 ljus hade varit ok men 3 är för många. Får kanske kolla på den blåa nästa år.
Du kommer att få fyra, adventsljus.

Liknande trådar

Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 087
Senast: Blyger
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
203
Senast: zassoo
·
Mat Om ni bakar, vad ska ni göra för gott inför jul? 🤩 Jag tycker listan på allt gott jag vill göra bara ökar varje år 😂 Mina planer är *...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
4 760
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar