Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min favorit ur rituals sortiment!
Väldigt snygg!!Visa bifogad fil 61687Dagens luckai Essie-kalendern. Rätt snygg färg tycker jag!
Jag har haft lakritsfabrikens i två år men testade i år Bülows. Jag är tyvärr inte så nöjd med Bülows, tycker det är för många som är snarlika och för lite i luckorna (vi är två som delar). Jag tittar istället avundsjukt på bilderna här på Lakritsfabrikens luckor, nästa år går jag garanterat tillbaka till dem! Tycker också att de är generösa med mängden.
Jag är också lite tveksam till Bülows. Nästa år kanske jag ska kolla om det finns nägon lokalproducerad kalender istället och se om den är god
Skicka dem till mig, jag är motsatsen till digIdag var enda produkterna jag inte är intresserad av i Skincitys kalender, Tea Tree rengöring och ansiktsvatten från Dr Ceuracle. Säkert bra produkter men för mig som är knastertorr och helt utan acne/blemmor är de inte aktuella.
Jag tror att man har större chans om man köper vanliga trisslotter (i en bunt) och gör en egen kalender. Jag fick såna kalendrar ett par gånger som liten och vann åtminstone ett par gånger. Frågan är dock om man får tillbaka pengarna, jag fick ju mina kalendrarJag tror ju tyvärr att de flesta trisskalendrarna är helt utan vinst, som det är med alla lotter, så jag har inga stora förväntningar.
Jag tror ju tyvärr att de flesta trisskalendrarna är helt utan vinst, som det är med alla lotter, så jag har inga stora förväntningar.