Det är den jag testat alltså, + för att den luktar väldigt gott också.Renaissance Cleansing Gel, den blir tydligen en olja på huden och det lät bra för mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är den jag testat alltså, + för att den luktar väldigt gott också.Renaissance Cleansing Gel, den blir tydligen en olja på huden och det lät bra för mig.
Jag gillar verkligen SkinCity-kalendern.
Testade Cloud bar igår när jag tvättade ansiktet och så himla mjukt och lent det blev plus löddrade bra. Kändes väldigt dryg!
Använde sheet-masken som låg i gårdagens lucka på kvällen. Tyckte det drog in fint i huden och den kändes väldigt återfuktad. Plus att det var mycket serum över så att räckte till min sambo också.
Ni som har rituals adventskalender, det är alltså inge smink eller nåt sånt utan mest bad, body mist och liknande i kalendrarna?
Följer med spänning. Kanske något jag kan köpa nästa år om det inte är några direkta smink produkter i den.Inte i år, förra året vill jag minnas en mascara.