Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag blev jag dock besviken, eller ja, först glad för det var ett serum på hela 10 ml (tenderar ju att vara mindre prover än så ibland). Men så är det ett satans Self-tan-serum, förvisso med hyaluronsyra. Men känner mig som vanligt kränkt över att de antar att man ska vilja vara brun, och inte en övervintrad gothare som vill se likblek ut! Haha. Någon som vill ha?
Tan Luxe – Super Glow Hyaluronic Self-Tan Serum. Har inte helt förvånande noll erfarenhet av märketÅh, vad heter produkten?
/ej gothare
Måste påminna mig själv å skaffa sådana till våren.Tvättvante. Jättebra till nypotatis! Visa bifogad fil 61459
Måste påminna mig själv å skaffa sådana till våren.
Dagens bild var från när vi red shirehäst! Milda matilda vilka stora och vänliga bumlingar de var Jag som var kortast fick den största (184 cm) och ser ut som ett pyttelitet barn på.
Gömd under en drake. Passande nog.
Åh Det här var första gången jag satt på något större än maxad D ponny. Allt kändes så himla gigantisktHelt OT, men jag har haft ett halvblod på 184 cm. Freimoor - Utrillo, om någon nörd är intresserad
Tan Luxe – Super Glow Hyaluronic Self-Tan Serum. Har inte helt förvånande noll erfarenhet av märket