Låter jättetrevliga båda var det den som du försökte lägga in nu för isåfall ser jag den inte, bara dina som redan låg i listan :POch nu ser jag att den bara kostar 69 kr som E-bok, så det blir Selma Lagerlöfs jul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter jättetrevliga båda var det den som du försökte lägga in nu för isåfall ser jag den inte, bara dina som redan låg i listan :POch nu ser jag att den bara kostar 69 kr som E-bok, så det blir Selma Lagerlöfs jul!
Min brorsdotter skulle ÄLSKA den!Affären bredvid mitt jobb har börjat rea ut kalendrarna. Vad sägs om en kalender med 24 luckor med 20 gram torkat kött av olika slag? det kanske låter som att jag var inne på hund- och kattavdelningen, men icke!
Jo den är med, ligger under Hem och Hobby.Låter jättetrevliga båda var det den som du försökte lägga in nu för isåfall ser jag den inte, bara dina som redan låg i listan :P
Ska kolla!Vad tror du om Indy Beauty?
Oj, lätt att missa men jag sökte t.om på ditt namn på sidan så märkligtJo den är med, ligger under Hem och Hobby.
Är planen sen att vi ska visa vad vi fått?
Dag för dag eller?
Åh tack för tips! Klickade precis hem ”Kvinnornas jul”.Hittade igår "Selma Lagerlöfs jul" på rea, en bok med 24 berättelser, som tydligen är från förra året. Och "Kvinnornas jul" som verkar vara årets bok.
Så nu har jag till kl 18 på mig att bestämma mig om jag ska ha någon, och vilken...
Någon som haft kalendern från the Mallows eller någon annan med finare marschmallows?
Tack!! Hade i bakhuvudet att det var något men kunde inte alls komma ihåg vad. Då skippar jag den.Jag hade den 2022 eller 2021 har jag för mig. Blev jättebesviken då det var små bitar men ffa stenhårda. Smakerna var goda, men jag vill ju ha fluffiga marshmallows liksom.
Tack!! Hade i bakhuvudet att det var något men kunde inte alls komma ihåg vad. Då skippar jag den.
Minns att jag ätit några fluffiga marshmallows täcka i typ choklad och eventuellt med någon fyllning och de var himmelska