Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har nu försökt sortera listan med kalendrar, slängt in några jag såg saknades för det är inte alltid man orkar försöka lägga in men kul för statistiken Har dokumentet uppe om någon vill att jag ska peta in något.
Tänkte också att den som postar öppningstråden kan posta den i första inlägget så vi kan enkelt se om vi undrar vilka kalendrar någon har tänker att trådens storpostare @Elendil borde få äran att starta den?
Toppen, säg till innan så lägger jag ut den senaste versionen av listanÅåå vad snällt! Fixar en tråd i kväll!
Toppen, säg till innan så lägger jag ut den senaste versionen av listan
Tror mig fått in alla Megaras kalendrar och även en marshmallow som Mineur har nuJag tror att det saknas någon kalender från @MJLee
Om du vill kan du gärna få lägga in detJag har nu försökt sortera listan med kalendrar, slängt in några jag såg saknades för det är inte alltid man orkar försöka lägga in men kul för statistiken Har dokumentet uppe om någon vill att jag ska peta in något.
Tänkte också att den som postar öppningstråden kan posta den i första inlägget så vi kan enkelt se om vi undrar vilka kalendrar någon har tänker att trådens storpostare @Elendil borde få äran att starta den?
Jag tror att det saknas någon kalender från @MJLee
Tror mig fått in alla Megaras kalendrar och även en marshmallow som Mineur har nu
@MJLee nah på mitt uppdaterade dokument finns 4 st kattkalender så tror alla är med, om jag nu inte förvirrat mig totalt? Bara inte postat den versionen
Nä, jag har inte postat det än så :PAh, det hade jag missat tråden rör sig med blixtens hastighet.
Ska bli spännande och se om Megara kan hållas borta från kalendrarna.
Kan gärna få lägga in mig på Body ShopJag har nu försökt sortera listan med kalendrar, slängt in några jag såg saknades för det är inte alltid man orkar försöka lägga in men kul för statistiken Har dokumentet uppe om någon vill att jag ska peta in något.
vilken?Kan gärna få lägga in mig på Body Shop
The Ultimate advent of changevilken?
Varför ha en deadline?Thorsten är nu inlagd och jag är äntligen hemma igen. Får förhoppningsvis hem honom imorgon igen bara han kommer igång att äta igen. Magsjuka är inte att leka med när man är en liten kisse.
Fixar en tråd imorgon. @_Elly_ Vad sägs om att sätta en deadline kl 18 om att skriva upp sig på listan?