Mineur
Moderator
Japp, olika sorters nötsmör inlindat i chokladDen såg spännande ut, vad är det för en? Är det olika nötsmör i dom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, olika sorters nötsmör inlindat i chokladDen såg spännande ut, vad är det för en? Är det olika nötsmör i dom![]()
Åh, det lät super braJapp, fast inlindat i chokladVet inte om det finns i Sverige, men i USA är det väldigt poppis i form av t.ex. Reese's nut butter cups. Det här är en mindre sötsliskig variant av det med högre kvalitet och från ett väldigt trevligt, brittiskt litet företag
![]()
Jag kommer in lite sådär sista minutenJag har iaf köpt en billig och enkel kalender med ekologiskt te från Sonnentor. Förväntar mig ingen extraordinär smakupplevelse för ynka 49kr, men det ska bli mysigt att ha olike teer till julens lässtunder
![]()
Fint ändå att du tar en för laget/jaget!Jag har en synd att bekänna. Jag har smakat på översta lagret i mr Cake kalendern, men bara på dom bitar som det var fler avmen, det är ju trots allt en kalender för 2, och det är ju orimligt att jag ska äta pralin + kinder choklad + 2x Mr Cake bitar + om det blir något ätbart i min egen
så jag gör min mage en tjänst, eller hur?
![]()
Hem och hobby? Harry potter kan väl räknas som hobbyJag har en sån här kalender också, men jag vet inte vilken kategori den passar i
Visa bifogad fil 132794