Öhm bra fråga, jag såg den bara på Maxi och blev lycklig och högg den! Jag ska kika vad det står på den!Vad är det för typ av ost? Älskar hårdostar men inget fan av ädelost osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Öhm bra fråga, jag såg den bara på Maxi och blev lycklig och högg den! Jag ska kika vad det står på den!Vad är det för typ av ost? Älskar hårdostar men inget fan av ädelost osv.
"Succékalendern är tillbaka med elva olika smaker. Applewood®, Applewood® Vintage, Mexicana®, Ilchester® Cheddar, Ilchester® Vintage Cheddar, Ilchester® Red Leicester, Ilchester® Red Leicester lagrad, Ilchester® Double Gloucester, Ilchester® Cheddar med äpple, lök och salvia, Ilchester® Red Leicester med svartpeppar samt Ilchester® Cheddar med karamelliserad lök. Innehåller 24 st 15-grams bitar. "Vad är det för typ av ost? Älskar hårdostar men inget fan av ädelost osv.
Tack! Jag läste nyss på min och kom ändå bara ihåg cheddar när jag nu skulle skriva!"Succékalendern är tillbaka med elva olika smaker. Applewood®, Applewood® Vintage, Mexicana®, Ilchester® Cheddar, Ilchester® Vintage Cheddar, Ilchester® Red Leicester, Ilchester® Red Leicester lagrad, Ilchester® Double Gloucester, Ilchester® Cheddar med äpple, lök och salvia, Ilchester® Red Leicester med svartpeppar samt Ilchester® Cheddar med karamelliserad lök. Innehåller 24 st 15-grams bitar. "
Åh, tack! Jag ska inte ha någon mer kalender..... Kanske... Typ"Succékalendern är tillbaka med elva olika smaker. Applewood®, Applewood® Vintage, Mexicana®, Ilchester® Cheddar, Ilchester® Vintage Cheddar, Ilchester® Red Leicester, Ilchester® Red Leicester lagrad, Ilchester® Double Gloucester, Ilchester® Cheddar med äpple, lök och salvia, Ilchester® Red Leicester med svartpeppar samt Ilchester® Cheddar med karamelliserad lök. Innehåller 24 st 15-grams bitar. "
Nu har jag också ostkalendern!
Nu har jag också ostkalendern!
Tack!Jag la till dig på den när jag uppdaterade listan.
Jag har haft den och tyckte den var prisvärd.Jag kommer in lite sådär sista minuten Jag har iaf köpt en billig och enkel kalender med ekologiskt te från Sonnentor. Förväntar mig ingen extraordinär smakupplevelse för ynka 49kr, men det ska bli mysigt att ha olike teer till julens lässtunder
Den såg spännande ut, vad är det för en? Är det olika nötsmör i dom
Jag har haft den och tyckte den var prisvärd.