Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varit dålig på att uppdatera, men Lookfantastic kalendern har innehållit godbitar som en duschkräm från Molton Brown (brukat vara det varje år), och det här året var doften Delicious Rhubarb & Rose . Känns fett lyxig. En annan grej som stått ut är en cleanser från Eve Lom, som tydligen ska vara rätt hypad.
Idag blev jag dock besviken, eller ja, först glad för det var ett serum på hela 10 ml (tenderar ju att vara mindre prover än så ibland). Men så är det ett satans Self-tan-serum, förvisso med hyaluronsyra. Men känner mig som vanligt kränkt över att de antar att man ska vilja vara brun, och inte en övervintrad gothare som vill se likblek ut! Haha. Någon som vill ha?
Jag har liksom antagit att du och jag var lite av samma sort, så jag hade blivit mycket förvånad om du velat ha. Kanske rentav frågat om du var ok!Den här likbleka övervintrade gotharen säger bestämt NEJ
Är det honung? Eller är det som marmelad men med smak av honung?Nu verkar det börja om i marmeladkalendern, blomhonung igen. Pralinen var vacker och smakade jordnötssmör.
Visa bifogad fil 61404
Är det honung? Eller är det som marmelad men med smak av honung?
Skandal!Nä, det är honung. Inom begreppet "marmelad" rymt tydligen både honung och nutella.
Åh, jisses. Jag lyckades läsa "got-haren".... Så går det när man lite snabbt försöker läsa ikapp ett antal trådar på buke....Den här likbleka övervintrade gotharen säger bestämt NEJ