Adventskalendertråden 2020

Äntligen fick jag en pralin som smakade det som stod på lappen. Pepparkaka!
DCDF34ED-CC29-4A35-BD99-37521EB4E611.webp

Dagens te, savory blend (Svart te med cinnamon, Apple, licorice, orange, rosehip & vanilla) var betydligt tråkigare än det lät. Helt okej men inget jag skulle köpa.
Ljusen doftar peppermint snowflake och iced snowberries, båda luktar väldigt gott!
Popcornen (cinnamon & custard roll) idag var ganska tråkiga, påminner om föregående smaker.
IMG_20201208_101201.webp

Idag var det bara en pytteliten tub på 5 ml i Skincitys kalender.
Hittills har det bara varit en fullsize-förpackning och resten mindre. Men då har det i alla fall varit mer än 5 ml i förpackningen och från betydligt exklusivare/dyrare märken än vad det var idag. Lite trist men är annars nöjd med själva produkterna so far.

Dagens te, savory blend (Svart te med cinnamon, Apple, licorice, orange, rosehip & vanilla) var betydligt tråkigare än det lät. Helt okej men inget jag skulle köpa.
Ljusen doftar peppermint snowflake och iced snowberries, båda luktar väldigt gott!
Popcornen (cinnamon & custard roll) idag var ganska tråkiga, påminner om föregående smaker.Visa bifogad fil 61243

Eldar du ljusen nu? Eller luktar du bara på dem som de är? Nyfiken på att köpa kalendern nästa år.

Eldar du ljusen nu? Eller luktar du bara på dem som de är? Nyfiken på att köpa kalendern nästa år.
Jag luktar på dem som de är, men har tänt de flesta, och även dem jag inte gillat så mycket men då tillsammans med någon annan doft 😅
Partylite Sverige har lagt ner i november i år, så vill du ha deras kalender nästa år gissar jag att du får leta utomlands tyvärr ☹️

För övning tycker jag det är riktigt svårt att få ut produkterna ur the body shops kalender plus att siffrorna är väl gömda i designen så det tag evigheter att hitta rätt lucka! :cautious:

Dagens bild var gömd under ett tvspel, och var en bild av mig på SIHS. En helt proppfull stallgång med hästar, folk, glitter och diverse tomtar och pepparkakor och disneyfigurer :D Den visar verkligen hur helgalet det är på SIHS inför avslutet för familjematinén. Jag ser helt galen ut med lite stirriga ögon och håret åt alla håll (hade antagligen jobbat över 20 timmar då)

Har verkligen saknat SIHS i år. Det är så himla kul och skönt att totalt sjunka ner i galenskapen, där alla är lika galna och glada som en själv. :D

Liknande trådar

Tjatter Har jag missat årets tråd, eller? :cautious: Jag har beställt min första kalender idag! Det blev en chokladkalender från AD70, som jag...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
50 994
Senast: Elendil
·
Tjatter Nu när det börjar lacka mot jul så tänkte jag att det i hög tid för en adventskalendertråd! Har hittills fått något mejl från...
68 69 70
Svar
1 383
· Visningar
72 088
Senast: Blyger
·
Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
203
Senast: zassoo
·
Mat Om ni bakar, vad ska ni göra för gott inför jul? 🤩 Jag tycker listan på allt gott jag vill göra bara ökar varje år 😂 Mina planer är *...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
4 765
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V