Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Vart ska man mäta nånstans för att veta vilken storlek man ska ha när man beställer handledsstöd/handledsskydd?
Svar
2
· Visningar
246
Hemmet Vi ska eventuellt göra om vårt badrum och då sätta in ett badkar. Vi behöver duscha i badkaret pga får inte plats med både badkar och...
Svar
10
· Visningar
870
Senast: Rosett
·
Samhälle Jag fick en påminnelse igår att jag är en riktig stadsmänniska. Jag åkte ut till stallet efter att det blivit mörkt för första gången...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 921
Senast: Robina
·
Kultur Har länge funderat på användningen av I/me och jag/mig i engelska och svenska. Det är ju olika :confused: När man på engelska använder...
2
Svar
26
· Visningar
1 993
Senast: Efwa
·
A
Kläder & Bli fin Någon som har råd att ge när det gäller bra cykelkläder för höst- och vinterbruk?
Svar
3
· Visningar
268
Senast: lingonben
·
Kläder & Bli fin Jag tänkte köpa ett par örhängen till min dotter, Behöver lite hjälp. De hon har på sig mest är som mynt eller knappar, alltså inget...
Svar
13
· Visningar
1 565
Senast: Tranan
·
Skola & Jobb Har tänkt på det varje gång vi har bilat genom Sverige och nu när jag läste ”hur långt har ni till jobbet”-tråden kom jag och tänka på...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 674
Senast: Ramona
·
Fritid Finns det någon bukare som har varit eller rentav bott/bor i Kapstaden? Jag kommer eventuellt bli erbjuden jobb där (ska få besked inom...
2
Svar
21
· Visningar
2 091
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Jag har väldigt tunt och fint hår som alltid varit väldigt begränsande vid frisyrval mm. Har aldrig kunnat ha långt hår eller sätta upp...
2
Svar
21
· Visningar
3 837
Senast: rutans
·
Fritid Jag undviker helt att gå till gymmet just nu och kör onlineträning istället. Känner att knäna tar stryk av vårt hårda trägolv när jag...
Svar
15
· Visningar
928
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Hej! Jag behöver tips på en bra hudterapeut för behandling av akne/problemhy för känslig tonåring. Någon som vet nån bra?
Svar
2
· Visningar
327
Senast: marengo
·
Skola & Jobb Söker nytt jobb och har lite funderingar över rimlig restid. Hur lång tid tar det för er att åka till/från jobbet?
7 8 9
Svar
173
· Visningar
8 081
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Är det idiotiskt? Jobbar för närvarande inhyrd som städerska på ett större försäkringsbolag. Nu har de släppt en tjänst internt (det är...
2
Svar
33
· Visningar
2 938
Senast: pepp
·
  • Omröstning Omröstning
Skola & Jobb Nyfiken på vilken typ av utbildning ni har. Skulle vara intressant att se korrelationen mellan utbildning och åsikter här på forumet.
5 6 7
Svar
131
· Visningar
7 315
IT & mobiler Jag skulle vilja testa skaffa en liten luftfuktare för att se om mina torra slemhinnor näsa och ögon blir bättre. Vi har asdålig luft på...
Svar
11
· Visningar
825
Senast: Bufera
·
Skola & Jobb Jag inser att jag är helt tappad bakom en vagn trots mina nu drygt 5 år på högskola/universitet och inte blev jag klokare när jag...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 709
Senast: Badger
·
Kultur Diskuterade precis med min partner om vilken som var den läskigaste filmen vi någonsin sett och jag kommer verkligen inte ihåg vad min...
2
Svar
30
· Visningar
1 626
Senast: Exile
·
Hemmet Vet väl inte om någon är intresserad av att följa renoveringen av "mitt" hus (mamma och hennes man köper det, jag hyr), men jag känner...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
29 671
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Här nyligen fått jobb som djurvårdare (veterinärassistent) och funderar över vilket fackförbund jag egentligen hör hemma i?? Är just nu...
2
Svar
25
· Visningar
1 558
Kropp & Själ Är det någon här som använder sig av det? Märker ni någon skillnad eller biverkningar? Jag fick se dem av en slump och funderar på att...
Svar
9
· Visningar
1 337
Senast: Texaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp