Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag tycker man läser mycket i olika media kring arbetsmiljöproblem just nu. Nu senast Apotea. Vad tror ni, ökar det mycket till förmån...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 715
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Jag känner mig sjukt stressad just nu och vet inte alls hur jag ska ta mig ur eller förbättra situationen. Det känns som om det är svårt...
Svar
11
· Visningar
1 828
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb I dagsläget är jag utbildad Undersköterska och har jobbat inom vård och omsorg i många år, vilket har lett till upprepade...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 832
Senast: MiniLi
·
Tjatter Jämnåriga har barn som är 20 år. :cautious: Ens syskonbarn är i trettioårsåldern. :eek: … Fyll på med mer!
4 5 6
Svar
114
· Visningar
6 931
Senast: Ninnurur
·
Kropp & Själ Jag klantade till mig rejält, nästan så det blir lite pinsamt, men i helgen hade vi druckit lite vin och skulle cykla hem på kvällen...
Svar
7
· Visningar
1 268
Fordon Med tre barn som om ett år alla skall sitta bakvända behöver vi en annan bil. Har idag en saab 9-5 och de går men är vääääldigt trångt...
Svar
13
· Visningar
4 237
Senast: Imogen
·
Kultur Lyssnade på radion på väg till jobbet i morse och de spelade då musik enligt en lista med låtar som "vetenskapligt" gör att man blir...
Svar
4
· Visningar
635
Senast: Araminta
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Det är mycket snack om klimatkrisen och vad som skall göras för att stoppa den, men tror ni innerst inne att det kommer att gå vägen?
2 3
Svar
45
· Visningar
2 170
Senast: Jenka
·
IT & mobiler Katter är som många vet, väldigt duktiga på datorer. De kan troligen hitta fler funktioner än vad tillverkarna av dator och program...
Svar
15
· Visningar
1 636
Senast: MissFideli
·
Hemmet Det skiljer ju ganska mycket i pris på olika märken på ställbara sängar. Vad är era erfarenheter och råd kring dem?
Svar
0
· Visningar
318
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Jag blir galen! Jag lyckas aldrig måla naglarna och låta det torka utan att det blir repigt och kluddigt. Jag har inte tid att sitta...
Svar
3
· Visningar
327
Kultur Jag tittar ibland på Sofias änglar. I början av programmen hör man en sång, där jag uppfattar att man sjunger typ "change is gonna come...
Svar
1
· Visningar
551
Kläder & Bli fin Vilka är dina favoritbyxor just nu? Visa gärna bild och/eller beskriv modell etc. Jag har levt mitt vuxna liv i smala, svarta jeans...
2 3
Svar
48
· Visningar
5 861
Senast: Sleepan
·
Tjatter Ok, min hjärna fungerar lite lustigt. Jag hörde en ovan ringsignal imorse, och nu har jag en låt som påminner om den på repeat i huvudet...
Svar
14
· Visningar
1 205
Senast: lingonben
·
Skola & Jobb Så vet inte riktigt om denna tråd ligger på rätt ställe. Gör den inte det så får den gärna flyttas. Till saken, efter hemarbete sedan i...
Svar
11
· Visningar
662
Skola & Jobb Jag blev lite fundersam här om dagen då jag stötte på ett intressant dilemma när jag diskuterade med en person. Till dilemmat, säg att...
2
Svar
27
· Visningar
2 445
Senast: Enya
·
Hemmet Vi missade såklart informationen om att vi borde ha impregnerat vår viskosmatta, så nu har den fläckar där vi suttit mest med fötterna...
Svar
9
· Visningar
3 925
IT & mobiler Jag vill önska mig en läsplatta i julklapp. Jag älskar egentligen riktiga böcker och har länge varit en motståndare, men fördelarna med...
Svar
8
· Visningar
729
Senast: escodobe
·
IT & mobiler Någon som har tips på en bra terräng karta? Mest för ridning eller vandring. Altså där man kan se höjdkurvor, blötmarker mm Gärna om man...
Svar
14
· Visningar
1 214
Senast: Snubbelfot
·
IT & mobiler Skulle behöva en billig liten dator, mest för att surfa men även kunna skriva lite dokument samt ev enklare bokföring. Gör idag...
Svar
5
· Visningar
433
Senast: Anders
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp