Favoritbyxorna

Köpte precis smala svarta jeans jag och känner äntligen att jag har något ordentligt att ha på mig! :laugh:

Hittade en modell på Cubus jag gillade, med lite stretch. "Jeggings" så köpte tre par i svart, mörkblå och ljusblå inför jobbstart. Nu hoppas jag att jag inte behöver handla mer kläder på en evighet :idea:

Under föräldraledighet har jag gått runt i träningstights med mobilficka från Stadium.
Visa bifogad fil 58305
Så sköna, tillräckligt snygga för att visa sig ute i, älskar mobilfickan, funkar bra i klätterställning på lekplatsen och de är också sköna att rida i.
Även dessa har jag i flera färger!
Tack för tips! Har köpt och är så förtjust i dem!

Älskar att det numera finns dra på-byxor i slacks-modell som ändå är snygga och propra. Har flera från Uniqlo:
1602669280875.webp

och några från Vila som sitter som en smäck :) Annars är byxmodellen Polly från Lindex riktigt fin!

Så, nu har jag äntligen fått hem mina Grimeton-byxor från Hängmatta efter ”lite” leveransstrul (som löstes mycket smidigt, avslappnat och enkelt av företaget 👍). De har redan fått statusen favoritbyxor. :D Jättejättesköna (och jag är väldigt petig med kläder och känner mig obekväm i det mesta)!

Verkligen ett jättetack till @the_connemara för inspirationen!

Köpte precis smala svarta jeans jag och känner äntligen att jag har något ordentligt att ha på mig! :laugh:

Hittade en modell på Cubus jag gillade, med lite stretch. "Jeggings" så köpte tre par i svart, mörkblå och ljusblå inför jobbstart. Nu hoppas jag att jag inte behöver handla mer kläder på en evighet :idea:

Under föräldraledighet har jag gått runt i träningstights med mobilficka från Stadium.
Visa bifogad fil 58305
Så sköna, tillräckligt snygga för att visa sig ute i, älskar mobilfickan, funkar bra i klätterställning på lekplatsen och de är också sköna att rida i.
Även dessa har jag i flera färger!
Har likadana och äääälskar dem :laugh: Har de hemma dagligen (bor på gård) och när jag tränar med hundarna.
Vad heter modellen? 🙂

Jag älskar klassiska, lite vida kostymbyxor med pressveck eller gubbveck - men jag är usel på att stryka. Och så slits de mellan låren på en knubbis :(

På jobbet bär jag klänning, men jag tror att de avslöjat mitt knep. Dra på en klänning och "presto välklädd".

Liknande trådar

Tjatter Jag skulle vilja köpa lite nya kläder. Problemet jag har är att för det första är jag helt blind när det kommer till hur kläder passar...
Svar
13
· Visningar
1 299
Senast: SaraMara
·
Äldre Har rensat i mina garderober i flera omgångar nu under sommaren, och insett att väldigt mycket kläder endera är rent utslitna, eller...
Svar
19
· Visningar
2 769
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka